Vårrea hos Gog.com – upp till 92 % rabatt
Slog till på The Dig, Curse of Monkey Island samt Sid Meier's Pirates från 2004.
Ryzen 7 5700X3D | Asus RTX 4070 Ti Super ProArt OC | ASRock B550M-ITX/ac | Noctua NH-L12S | 32GB DDR4 @ 3600 MHz | Fractal Design Terra | LG 42C2 | Logitech Pro X Wireless | Keychron K2 | Logitech G Pro X Superlight
Slog till på The Dig, Curse of Monkey Island samt Sid Meier's Pirates från 2004.
Oj jösses, kalasbra spel allihop!
Gjorde dig sällskap på Sid Meier's Pirates. Ska återuppleva min ungdom framför Amigan.
"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty
Har haft några äldre spel på önskelistan ett tag nu, men det är alltid samma priser vid varje rea.
Betyder det att du aldrig kommer köpa dem eller att du kommer slå till? 🤔
Oj jösses, kalasbra spel allihop!
Jajamän! Pirates spelade jag mycket förut, spännande att testa igen! Har även kört bägge tidigare monkey island-titlar och har hört mycket gott om den 3e med.
Gjorde dig sällskap på Sid Meier's Pirates. Ska återuppleva min ungdom framför Amigan.
Jag antar att du menar versionen från 87?
Amiga är jag för ung för att spelat i större utsträckning.
Ryzen 7 5700X3D | Asus RTX 4070 Ti Super ProArt OC | ASRock B550M-ITX/ac | Noctua NH-L12S | 32GB DDR4 @ 3600 MHz | Fractal Design Terra | LG 42C2 | Logitech Pro X Wireless | Keychron K2 | Logitech G Pro X Superlight
Jajamän! Pirates spelade jag mycket förut, spännande att testa igen! Har även kört bägge tidigare monkey island-titlar och har hört mycket gott om den 3e med.
Jag antar att du menar versionen från 87?
Amiga är jag för ung för att spelat i större utsträckning.
Yes, orignalet var det som spelades under ungdomen, men 2004-versionen är en förbättring på alla sätt. Såg nu även att det finns ett gäng moddar på Nexus bl.a.
"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty
Fyyy på er att fresta sådär.
Rean får 3/5 eller?
🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”
”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”
Rean får 3/5 eller?
Yup.
Ad hoc addendum
10 kr för Heroes of might and magic 3. Har ni inte så köp! Glöm bara inte att dra ner HD patchen.
Yes, orignalet var det som spelades under ungdomen, men 2004-versionen är en förbättring på alla sätt. Såg nu även att det finns ett gäng moddar på Nexus bl.a.
Aha! Alltid undrat vad skillnaden mellan det gamla och nya, men alltid varit för lat för att kolla upp.
Najs med moddar!
Hamnade av någon anledning på den ryska versionen och priserna såg helgalna ut. Cyberpunk som kostar 500 kr stod som 500 rubel, dvs typ 50 spänn. Det hade ju varit en deal ändå.
VPN time? ;D