Prince of Persia-remaken försenas på obestämd tid
Men i gengäld ska vi få ett fräscht äventyr som är troget originalet.
#Prince-of-persia-remake, #Sands-of-time, #Ubisoft, #nyhetstips
Bra.
Såg ut som skräp.
Ser väl ut ungefär som en remake/remaster av Prince of Persia Sands of Time?
Jag tyckte det var toppen iaf. Vet inte om det håller idag men... Får väl se när det kommer.
subterranean homesick alien
Bra nyhet. Ett av de bästa spelen som gjorts och sen ser remaken ut som en överfyll flygplanskräkpåse.
När jag kräks på planet får jag en ny påse, aldrig varit med om att göra en calzone av den.
min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.
Jo, det är bra att de ger det extra tid. Och borde det inte vara bättre och göra om det där spelet från grunden? Hur mycket jag än tyckte om det (och jag älskade det) så måste det erkännas att det är ett otroligt trasigt spel och även HD versionen var minst lika trasig.
Ultrazine
De vill nog inte råkat ut för ett "CyberPrince 2021" ...
Var ju riktigt intressant i jämförelse med andra spel när det släpptes, men jag tror inte det håller idag, det är för utdaterat.
Dock så tror jag på remake, då delar av grunden fortfarande skulle kunna vara intressant.
Älskade orginalet, men skulle nog inte ens palla att spela igenom det igen idag.
De vill nog inte råkat ut för ett "CyberPrince 2021" ...
Ha exakt det jag tänkte. Tur att cyberpunk 2077 var ett grymt spel dock. Hade varit fail annars 👍
1# FZ Troll
Fast om vi ska vara ärliga är det väl Sands of Time de vill efterlikna från 2003, inte Forgotten Sands från 2010?
"Writer and Fighter"