Se Skate 3:s självplågarläge
skulle vara lite mer imponerande om man fick se armarna eller vad du nu brutit peka åt ett håll dom inte egentligen ska kunna, som ett riktigt benbrott. lägg till lite splatter med. men då kanske det inte skulle få släppas som ett spel för 16 åringar utan mer för 18+ för censuren är ju så underbar.
skulle vara lite mer imponerande om man fick se armarna eller vad du nu brutit peka åt ett håll dom inte egentligen ska kunna, som ett riktigt benbrott. lägg till lite splatter med. men då kanske det inte skulle få släppas som ett spel för 16 åringar utan mer för 18+ för censuren är ju så underbar.
du har en poäng!
Ett namnbyte till Sk8te or Die hade varit motiverat
Ser verkligen inte roligt ut. Får fortsätta med ettan istället, kanske testa det där när det hamnar i reakorgen.
Blir så jävla trött på den här serien. Första var bra, men sen har det ju urartat helt och hållet. Varför ska man spela ett skate-spel där det går ut på att skada sig så mycket som möjligt. Jag vill hoppa, grab'a, rail'a. Allt som har med just skateboard att göra. Jag vill inte leka någon jävla raggdoll som ser så otroligt fånigt ut. Dessutom förstår jag inte varför dom än inte ens har fixat en riktig bail-animation. När dom ramlar så ser dom så stela och helt döda ut. Att dom prioriterar ett "självplågar-läge" före en verklig bail-animation är ju helt sanslöst.
Det här påminner om Tony Hawk skulle blanda in Jackass i sina spel. Åka BMX utklädd som clown eller rida runt på en tjur som Steve-O kändes inte särskilt spännande. Ge mig ett seriöst skatespel men riktigt bra musik, känsla och verklighetstrogna animationer.
12:50. Press Return
Ja, det verkar inte bättre än att Skate börjat gå samma väg som Tony Hawk.