FZ har fått en Playstation 5!
Yes... Ser framemot att få höra mer om DualSense och Tempest. 2, som jag förstått det, riktiga upplevelsehöjare.
Laddningstider i all ära, men de vet vi ju i princip redan hur det kommer vara till ps5.
Next-Gen närmar sig med stormsteg. Nya kontroller, Nya features, 3d ljud och massa mums-mums
Alla mina inlägg återspeglar endast min syn på ett ämne och från mitt egna perspektiv och är således helt och hållet gällande endast mig själv och är min åsikt. Om någon mot förmodan ändå tolkar det som ett försök att generalisera eller ett försök att applicera min egna åsikt som en universell sanning så har ni misstolkat det menade budskapet.
Är det någe bra?
Vi försökte ha läslov. Det gick sådär. Ska cykla in till redaktionen och testa ikväll.
Vi försökte ha läslov. Det gick sådär. Ska cykla in till redaktionen och testa ikväll.
Ska försöka tycka synd om er, men det är inte helt lätt!
Ni behöver inte en praktikant som testar det? Jag tar bilen från Skåne direkt!
Om ni får så skriv hur mycket utrymme som finns tillgängligt för användaren.
Som jag förstått så säger avtalen att de bara får uttala sig om utseendet än så länge, typ. Men jag vet inte, det är bara min tolkning av andra som gått ut med att de har fått en PS5.
Ad hoc addendum
Wow, de satte alltså 8K och 4K 120hz på förpackningen. Låter....inte övertygande.
8K är väl endast för film så det är inte så konstigt.
Om ni får så skriv hur mycket utrymme som finns tillgängligt för användaren.
Antagligen 664 av 820GB, Series X har 802GB.
Härligt att konsolen är utskickad, lite konstigt blir det väl när det är embargo på sådant som redan har delvis visats?