Vill du bli testpilot?
...vi kommer kika på aktiviteten i forumet som första steg.
Började ju min karriär här på FZ med en varning från Carl himself så detta bäddar ej gott för min del.
Men gärna, det låter intressant.
Testpiloter är tester av medlemmar, för medlemmarna. Främst med prylar vi inte testar redaktionellt men som partners vill lyfta fram, såsom gamingtillbehör, bärbara speldatorer och liknande. Win-win för alla!
Vi är nu på jakt efter att utöka stallet med testpiloter på sajten och tar därför emot intresseanmälningar. Du behöver i det här läget inte fundera på eventuella textprov, vi kommer kika på aktiviteten i forumet som första steg. Skriv en krumelur i denna tråd helt enkelt.
Skulle absolut kunna tänka mig att göra något sådant här.
Då jag är långtidssjukskriven och mest rullar tummarna ändå, så skulle det kanske få mig att känna mig nyttig någonstans just nu.
Bara att skriva till mig om det skulle vara intressant att ha någon norröver som testar (kiruna)
Började ju min karriär här på FZ med en varning från Carl himself så detta bäddar ej gott för min del.
Men gärna, det låter intressant.
Haha, det måste vara preskriberat nu.
Jag skulle faktiskt kunna tänka mig att vara Testpilot också, skrev en gång några recensioner (bland annat för spelen Jack the Jackrabbit 2, Bugdom och Loderunner 2, då Mac--versionerna av dessa spel) från den nu urgamla Svenska siten Mac Game Gate som dock är död och begraven sedan många många år, och har tyvärr inte hittat någon sorts arkivering av den.
Time flies like the wind
Fruit flies like bananas
Kompensation?
Läs här.
Får man hemskickat prylar då som man testar och skriver ner vad man tycker?
Precis. Produkter kommer skickas hem till testpiloten och ska sedan skickas tillbaka efter testet är utfört.
Jag är absolut intresserad av att testa hårdvara och skriva om densamma. Är framförallt bevandrad inom konsolvärlden men har även en hel del erfarenhet av byggandet av samt spelandet på PC. Dock har jag aldrig spelat något med joystick, ratt, pedaler eller liknande nischade tillbehör så där är jag nog inte som bäst lämpad.
Detta skulle jag nog vilja prova på. Jag är främst Xbox-användare (One X just nu, Series X förbokat ), men även Switch och lite PC. Jag har en passion för musik och mixning, och har därför bra öra för test av headset kan jag tänka mig. Kan också föra mig väl i skrift, förhoppningsvis med lite humor. Postar inte ofta här med det finns en del längre texter jag publicerat i vissa trådar.
Som grädde på moset så vet jag hur man använder orden "ju/desto".
Övning ger träning.
Skulle absolut vara intresserad, inte den som är mest aktiv när det kommer till att skriva i forumet men är inne på sajten ett par gånger per dag och tittar runt i artiklar och forum. Har ganska mycket fritid just nu så letar efter lite hobbyprojekt och det här skulle absolut kunna vara något passande.
Har ett par saker jag måste ta i beaktande och kolla upp innan jag vågar lova något men det är inte omöjligt att jag anmäler mig till tjänstgöring lite längre fram. Tycker om att skriva och det här är något jag gärna skulle vilja lära mig mer om! Är strikt konsolspelare för övrigt.