Nextgen-spelet Godfall ser förvånansvärt bra ut i senaste trailern
Tidsexklusivt... Kommer till Xbox också.
Mycket troligt, men det har inte utannonserats till Xbox än.
Det var väl tekniskt snyggt kanske, men
1. Superförvirrande med alla färger som fullkomligt exploderar - tveksam art direction
2. Är det någon som spelar något spel över huvud taget med motion blur på?
Ja vettig mb skapar i mitt tycke mer inlevelse och snyggare spel.
Ja vettig mb skapar i mitt tycke mer inlevelse och snyggare spel.
Säg ett spel med vettig motion blur, för jag har då aldrig sett det.
När man glömt stänga av det eller inte går att stänga av så tänker man hela tiden, vafan är fel med bilden
Säg ett spel med vettig motion blur, för jag har då aldrig sett det.
När man glömt stänga av det eller inte går att stänga av så tänker man hela tiden, vafan är fel med bilden
@Molotov: Insomniac Games har väldigt nice per object motion blur. Så Spider-man är ett exempel med bra MB
Det var iallafall otroligt uppfriskande med en trailer värd namnet. Toksnyggt vid första bildrutan och knivskarp 4k...riktigt ögongodis! Utöver det så håller jag med om att jag nog vill se en färdig produkt innan köp då utseendet i en trailer inte är allt.
Hade det varit det så hade jag haft ett ex av Anthem i spelbiblioteket, vilket jag inte har.
Haha så roligt detta är då flertalet i Pop tråden klagar på grafiken och i detta klagar folk också? Detta är ju för tusan 3ggr så mycket polygoner, raytracing, laserljus och utomjordiska superfärggranna världar med 4K osv osv. När är dagens ungdom nöjd? Tacka vettja Yoshi Island, The last night, hollow knight, Yoshi wolly world, Dark souls osv. Där är det ”snygg” grafik och amazing gameplay. Detta ser ut att bli ett nytt Anthem, fotorealistisk grafik med laserljus och knepig gameplay
🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”
”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”
Fick spelet med mitt köp av AMD Rx 5700 XT kortet, skall bli kul att testa, påminner om Monster hunter i combaten vad jag sett i andra gameplay videos.
Japps, alltid. Stänger aldrig av det. Inte upplevt något problem med det alls, någonsin. 🙂
“All thinking people are atheists.”
@Molotov: Insomniac Games har väldigt nice per object motion blur. Så Spider-man är ett exempel med bra MB
Ok har inte spelat så kan inte säga.
Men det måste vara sällsynt när motion blur är nått bra.
Ok har inte spelat så kan inte säga.
Men det måste vara sällsynt när motion blur är nått bra.
Stor skillnad på per object blur och att hela bilden blir en gegga varje gång man rör kameran litegrann
min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.
Stor skillnad på per object blur och att hela bilden blir en gegga varje gång man rör kameran litegrann
Du har inte exempel på fler spel så man kan kolla hur det är ?
1. Superförvirrande med alla färger som fullkomligt exploderar - tveksam art direction
Ja jag har alltid motionblur igång, har aldrig förstått mig på folk som gnäller på det.
God is dead
Du har inte exempel på fler spel så man kan kolla hur det är ?
Nä inte på rak arm, tror att första crysis kan ha haft nåt sånt.
Men principiellt, en jättestor pil blir suddig för att den åker typ skitfort genom luften. Det är najs. Att jag går i en trappa i ett fps och hela världen blir suddig. Det är inte najs.
min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.
Håller med om allt ljus som blinkar och exploderar, blev lite vimsig av det.