Vilken är snyggast – Playstation 5, Xbox Series X eller Series S?
De är ju unga skönheter någon av dem. Series S är för tråkig, PS5 för vild (kommer se galen ut i mitt rätt återhållsamma vardagsrum) och Series X svårplacerad. Den har dock den snyggaste designen om man bortser från de praktiska problemen med formfaktorn.
Series X är den snyggaste. Series S den tråkigaste och PS5an ser ut som en leksak. Vill ha mått på PS5an för ryktas att det är en bjässe
🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”
”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”
Jag gillar Series S. Och det är för mig en gåta hur PS5:an kan leda detta i skrivande stund.
Blir förvånad att så många röstar Series X. Det är en svart låda. Helt fantasilöst.
Det är lite det som är poängen. Jag tillhör den där gruppen människor som tycker att elektroniken inte ska synas. Ju mindre den syns, desto bättre. Då är Playstation 5 en mardröm. Helst skulle jag gömma alla tre.
Jag gillar Series S. Och det är för mig en gåta hur PS5:an kan leda detta i skrivande stund.
Tror det är mycket för att den sticker ut så mycket och man mer lägger märke till den. Båda Xbox:arna är mer "stilrena" och sticker inte ut så mycket på samma sätt så blir lite mer i skymundan.
Själv gillar jag PS5:an mest, men tycker även X är snygg och enkel! Series S förstår jag inte dock. Ser ju sååååå tråkig ut
Series X för att den inte ser ut som en leksak. Du kan placera en låda överallt och den kommer att passa in men vart kan du placera ett futuristiskt höghus med en led lampa utan att den ska synas från flera mils avstånd? PS5an ser ut som en konsol i mitten med något fjantigt lull lull runt omkring. Series S ser bara ut som en handhållen radio från 2000-talet. Alla designerna är dock extremt tråkiga och alla inblandade hjärnkontor gick troligtvis på lågvarv vid planeringen av konsolernas chassin.
Kognitiv dissonans.