Rayman Redemption är en (inofficiell) Rayman-remake, med plusmeny!
Jättekul med ett nytt Rayman! Men jag skulle helst vilja se en regelrätt uppföljare till Rayman Legends.
Jättekul med ett nytt Rayman! Men jag skulle helst vilja se en regelrätt uppföljare till Rayman Legends.
Funderade på om jag var en filthy casual som verkligen gillar Legends. Har köpt det till både PS4 och en nedlagd handhållen
Funderade på om jag var en filthy casual som verkligen gillar Legends. Har köpt det till både PS4 och en nedlagd handhållen
Älskade Legends, köpte det till Wii U när det kom. När det kommer till regelrätta plattformare så slog det alla SMB Wii, Wii U, Deluxe och vad dem nu hette.
Vore inte helt fel med ett nytt Rayman.
Har det sagts nått om nå nytt rayman uppföljare eller liknande Origins och Legends ?
Inte alls. Rayman Legends är ju ett mästerligt plattformsspel som sprudlar av glädje och fantasi. Inte mycket som når det i mina ögon (en ny personlig favorit är Yooka-Laylee and the Impossible Lair, men det är ju delvis ett annat slags plattformsspel). Jag har köpt Legends till fyra format: Wii U, PS Vita, PS4 och Xbox One. Bäst är med pekskärm, det märks att det är utvecklat med en sådan i åtanke. Så det var fantastiskt att spela det på min Vita innan den lade av.
Har det sagts nått om nå nytt rayman uppföljare eller liknande Origins och Legends ?
Jag har inte hört ett ord, tyvärr.