Adventstävling – Vinn Asus-dator för 17 000 kr!
Finn tio fel i vår lucka för andra advent och var med och tävla om en Asus Zenbook Duo.
#asus-zenbook-pro-duo, #dustin-home
Lite OT men jag får upp att jag blockar annonser hos er vilket jag inte gör mig veterligen. Ingen adblocker installerad, Safari på iOS 13.2.3.
Tror iOS har automatiskt begränsad spårning från annonser&cookies i och med iOS13, därför man får upp det på iOS devices. Kolla om du kan ändra något i inställningar.
PC | PS5 | Switch
Lite OT men jag får upp att jag blockar annonser hos er vilket jag inte gör mig veterligen. Ingen adblocker installerad, Safari på iOS 13.2.3.
Tror iOS har automatiskt begränsad spårning från annonser&cookies i och med iOS13, därför man får upp det på iOS devices. Kolla om du kan ändra något i inställningar.
Ja, vi jobbar på den buggen som bara gäller iphones.
Vilken fantastisk tävling! Bra initiativ och roligt tema!
Kul att ni gillar den!
Ooof, jag tyckte denna var svår. Hittade 9 stycken lätt men den sista hittade jag aldrig så jag drog till med ett långskott. Var i alla fall rolig tävlig! Ni får lägga upp en bild sedan med alla felen inringade.
59 6f 75 20 72 65 61 6c 6c 79 20 6e 65 65 64 20 74 6f 20 67 65 74 20 61 20 6c 69 66 65 20 69 6e 73 74 65 61 64 20 6f 66 20 74 72 79 69 6e 67 20 74 6f 20 64 65 63 6f 64 65 20 72 61 6e 64 6f 6d 20 73 74 72 65 61 6d 20 6f 66 20 62 79 74 65 73 2e
https://mastodon.social/@olofhaglund
Samma här..
Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch
Får meddelandet att jag blockerar annonser, har dock mitt uBlock avstängt på FZ.se så jag tror det kan vara NordVPN som blockerar. Någon som vet hur jag kan stänga av det för bara en sida? Lösningen just nu är att stänga av det och gå till FZ en gång per dag för att bidra med mina annonsintäkter men det är lite onödigt jobb känner jag.
Jäkla tråkigt att man hittar alla, skriver ner dem och ska börja med motivering så skickar den iväg bidraget efter en mening skriven.
Hade varit toppen att vinna en ny dator då min egna sjunger på sista versen. Använder den till allt från spelande, timl studier och skapande av material till skola och elever. Att ha två skärmar underlättar verkligen multitasking vilket är en stor del av min vardag och mitt jobb som lärare.
Mvh
Linda
Skulle skriva min motivering och råkade tryck enter
aja, bättre lycka nästa gång...
flera som gjort det, skicka den inett PM så löser vi det.
Samma här..
Är inte Calle extra mysig i denna tävling, undrar om det är extra stark glögg han dricker,, hmmm
Kanaliserar min inre Weise.
Den här ser ut som zenbook duo, inte pro duo.
Fel av oss! Det är korrigerat i text och video. Det var kanske starkglögg i glaset.
Får meddelandet att jag blockerar annonser, har dock mitt uBlock avstängt på FZ.se så jag tror det kan vara NordVPN som blockerar. Någon som vet hur jag kan stänga av det för bara en sida? Lösningen just nu är att stänga av det och gå till FZ en gång per dag för att bidra med mina annonsintäkter men det är lite onödigt jobb känner jag.
Skumt! Vi arbetar på en bugg som påverkar Iphones. Du får inte den vanliga notisen på sajten om blockerade annonser?
Verkligen roligt att se att sånahär tävlingar fortfarande finns, riktigt roligt att få vara med, dock så vinner man aldrig men
Konceptet är ju direkt taget från Kalle Anka
Jäkla tråkigt att man hittar alla, skriver ner dem och ska börja med motivering så skickar den iväg bidraget efter en mening skriven.
Hade varit toppen att vinna en ny dator då min egna sjunger på sista versen. Använder den till allt från spelande, timl studier och skapande av material till skola och elever. Att ha två skärmar underlättar verkligen multitasking vilket är en stor del av min vardag och mitt jobb som lärare.
Mvh
Linda
Skicka den i ett PM till mig så ser jag till att den tas med.
Skumt! Vi arbetar på en bugg som påverkar Iphones. Du får inte den vanliga notisen på sajten om blockerade annonser?
Oftast inte, men den dyker upp ibland. Jag tror som sagt problemet ligger i att NordVPN blockerar vissa saker "by default". Har testat att stänga av Cybersec som säger sig blockera skadliga saker men det gjorde ingen skillnad. Jag kan såklart lösa det genom att stänga av VPN, starta om webbläsaren, gå in på FZ och läsa nyheter och tävla, slå på VPN och starta om igen. Men det blir tyvärr ofta att jag glömmer bort det då bannern om blockerade annonser bara dyker upp då och då.
Jag får enbart meddelande om att jag inte kan tävla i Firefox dock. I Chrome får jag inga meddelanden om blockerade annonser och kan skicka tävlingsbidrag utan problem men jag ser inte heller några annonser. Och att byta till Chrome igen känns inte som en kul lösning.
Hoppades att någon annan kanske haft liknande problem och kunde ge mig en smidigare lösning som inte bygger på att jag ska komma ihåg att pilla med detta då jag definitivt vill stödja sajten med mina annonsvisningar.