Det finns redan planer på sju säsonger av The Witcher på Netflix
Jag tror på 3 säsonger tills det läggs ned ¯\_(ツ)_/¯
Härligt att du tänker positivt, jag tänker max en säsong efter jag såg trailern. Jisses.
Lead 3D Artist, Sweden
+ Xeon Gold 6246R, 2x Nvidia RTX A5000 24GB + NVLink, 191GB ECC RAM
+ HP Zbook Fury 16 G11 Workstation, i9-14900HX, RTX 5000 16GB Ada-Gen, 128GB RAM
En annan anledning som gör att netflix aldrig nått upp till GoT är att dom släpper alla avsnitt på samma gång, det dödar ”buzzet” då alla som tittar ser i olika tempo och det blir aldrig det här snacket mellan folk på jobb, vänskapskretsar eller internet. Även om jag uppskattar det så tror jag det är en stor anledning till varför dom aldrig får till det.
Härligt att du tänker positivt, jag tänker max en säsong efter jag såg trailern. Jisses.
Tror som dig oxå, en säsong. men jag hoppas jag har fel och att det blir bra!
1# FZ Troll
Ser iaf fram emot att få titta på detta
@Nocturnal77:
Håller med, men samtidigt tar det ju lite tid att hitta stilen både cinemagrafiskt och karaktärsmässigt för skådisarna. Ges dom lite tid, vanligtvis första-andra säsongen så brukar det bli rätt hyffsat. Med det sagt; Har inte läst böckerna så TW3 är min enda referens och där är förväntningarna rätt höga.
Windows 11 LTSC
Har bara kört Witcher 1, lite i början av tvåan, så för mig känns det inte så hypat, men dock intressant.
Provade på med det här med streaming för en två veckor sedan typ och skaffade ett abonnenmang på Netflix och Amazon Prime. Efter några timmar sa jag upp medlemskapet på Netflix, orkade bara inte med alla automatiska previews som visades upp hela tiden när man hade happen igång.
Är väl kanske nåt fel på mig, blir så stressad av TV och all reklam som visas nu förtiden, vill ha en lugn stund och inte få skiten slängd på mig.
Amazon Prime tyckte jag var bra dock, där man kunde lugnt bläddra i innehållet och inte få massor med automatiska previews på sig.
//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\
Tror som dig oxå, en säsong. men jag hoppas jag har fel och att det blir bra!
Har för mig att det redan beställts en andra säsong, så vem vet vad som händer
Switch, PC och Dödsmetall.
Själv så ser jag fram emot det här, både positiv och förväntansfull
And my axe!
Tror att det här kan bli bra. Det verkar också som om de fokuserar mer på Yen och Ciri's berättelser, vilket känns fräscht i sammanhanget. Ska bli intressant att se hur mycket de svävar ut.
Jump in.