Ny film från Medal of Honor
Vad är det här för skit?
Hur skulle det vara om man fick se hur spelen är i stället för att få en 3 minuters b-film som ingen skulle kolla på ändå?
Jag ser fram emot Super Mario Galaxy 2 när jag ser denna trailern...
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
Denna filmen visar precis det utveklarna vill visa med spelet(hoppas jag), inte US role the world. Utan hur det är i ett krig där den ända vinnaren är det mänskliga lidandet. Visst det är reklam för US army men som sagt der verkar som man vill visa den grymmaste sidan av ett krig, förlora något man älskar.
Teasers har ju funnits länge. Förstår inte att folk är så förvånade över att denna inte visar så mycket.
Fantastiskt. Behåller dom det narrativet och känslan i spelet blir detta nog riktigt bra.
Teasers har ju funnits länge. Förstår inte att folk är så förvånade över att denna inte visar så mycket.
Jag blir förvånad om folk tror att känslan i teasern ens kommer återspeglas i spelet...
Det är nackdelen med alla teasers och trailers. De bara pumpar en full med hype.
Jag tycker i alla fall att spelet verkar intressant.
Lite mer filmer på http://www.medalofhonor.com/en_AU
Inled oss ej i frestelsen
Utan fräls oss från Ondo
samtidigt som han spelar in det meddelandet på telefonsvararen jämte sängen så sover hans fru med Terry och "terry's kid" är med deras dotter som är 14 nu, dom har fortfarande kvar meddelandet med hennes röst när hon var 7 för dom kunde aldrig riktigt släppa dom tiderna, fast att deras dotter har betett sig som avskum mot dom sen hon var 12 och det är därför frugan började dricka och sova med andra män medans hennes man bestämde sig för att åka och kriga för att slippa allting...
det var intrycket jag fick från teasern och kände därför inte samma emotionalitet som resten här
Jag är väldigt kluven angående såna här moodteasers. Det är en väldigt smal knivegg de balanserar på, och ofta känns det som de tror alldeles för hårt på less is more. Jag kommer ihåg hur meningslös den första teasern för MW2 var, Grönt brus och nån tomte som babblar om saker man inte hade nån aning om vad det handlade om förrän spelet kom. Samtidigt finns det teasers som MadWorld-teasern till GoW1 som egentligen inte visade nåt av spelet men verkligen medlade en stark känsla.