Rykte: Red Dead Redemption 2-appen kan ha avslöjat en kommande pc-version
Klart det kommer till PC. Rockstar är inte korkade. Är väldigt smart att vänta ca 1 år. dubblerar nästan försäljningen va! it's all about the money.
Vill inte vara dryg nu, men vad skulle det vara för om inte pengarna? Ett vinstdrivande företag som typ alla andra. Hade dom inte varit det så kanske vi inte hade haft alla grymma spel som dom släppt nu under två decennium.
Det finns en möjlighet att det är gammal kod som ligger och skräpar från companionappen till GTA 5 också.
Klart det kommer till PC. Rockstar är inte korkade. Är väldigt smart att vänta ca 1 år. dubblerar nästan försäljningen va! it's all about the money.
Antagligen ett år eller så för många konsolspelare har ju en bra pc också och om ett år kommer dom vara sugna på Red Dead igen som kommer i en upphottad version till PC så då säljer det både till PC-spelare och en gång till till konsolspelare. Detta var ju ofta fallet med GTA V.
Durango = Xbox Ones projektnamn
Orbis = Playstation 4s projektnamn
Det finns möjligt att det är gammal kod som ligger och skräpar från companionappen till GTA 5 också.
Japp är detta som stämmer, så alla PC-spelare, läs detta inlägg. Det kommer inte till PC.
PS5 och inget annat.
Denna taktik fick mig att köpa GTAV hela tre gånger! Sen ska man behöva betala pengar för att köpa grejer online också!
Det finns en möjlighet att det är gammal kod som ligger och skräpar från companionappen till GTA 5 också.
inte med detta i filerna
PARAM_Oculus
Kombinera det med detta uttalandet, and funtimes await.
https://uploadvr.com/rockstar-games-not-done-with-vr-says-viv...
varför släpptes ettan aldrig till pc då nån som vet? jag tror på detta när rockstar själva säger nåt konkret...
lite rader med pc anknytning behöver inte betyda nånting alls, gör inte en höna av en fjäder xd
Vad som sagts så verkar spelet ha varit en jäkla kodhärva och de orkade väl helt enkelt inte försöka lösa problemet med att få det till PC.
Släpp 1:an också!!!!!!!!!!!!!!!!!
Står inte ut med klumpiga kontroller på konsol!
True that, annars får man dö utan att ha känt RDRs gunst.. Det är hårt.
In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.
@Remus: Du vet att du kan köra med mus å keyboard på Playstation finns säkert till Xboxen också.
Men med 30fps kör jag nog fan hellre med en kontroller
Så klart det kommer komma. Kommer det snart? Nej. Kommer det efter att de har mjölkat sönder konsollerna på ingame saker osv om något år? Ja.
Med tanke på hur mycket pengar de tjänade på att släppa GTA V till Windows (Ja, jag skriver Windows eftersom det knappast går att spela GTA V på en Linux eller macOS PC), så kommer de att släppa det.
Allt handlar om pengar, det är inte så att de får investerare för att de tycker att det är roligt att kasta pengar på folk.
Tror så klart också på pc version.
Frågan är bara när och om.man.kan hålla sig från ps4 version.
Men det är väll det rockstar vill. Att man köper spelet flera ggr om
Antagligen ett år eller så för många konsolspelare har ju en bra pc också och om ett år kommer dom vara sugna på Red Dead igen som kommer i en upphottad version till PC så då säljer det både till PC-spelare och en gång till till konsolspelare. Detta var ju ofta fallet med GTA V.
Tror snarare det är en väldigt liten klick av konsolspelarna som sitter på en hyffsat bra pc (inkl. mig själv).
GTA V har sålt runt 5 mille ex på PC och runt 60 mille till konsol. Det säger ju något.
Så klart det kommer komma. Kommer det snart? Nej. Kommer det efter att de har mjölkat sönder konsollerna på ingame saker osv om något år? Ja.
Med tanke på hur mycket pengar de tjänade på att släppa GTA V till Windows (Ja, jag skriver Windows eftersom det knappast går att spela GTA V på en Linux eller macOS PC), så kommer de att släppa det.
Allt handlar om pengar, det är inte så att de får investerare för att de tycker att det är roligt att kasta pengar på folk.
Så mycket tjänade dom inte på pc släppet (lite pengar till kaffebröd) jämfört med konsol släppet. 5 miljoner ex på pc vs 60 miljoner ex på konsol.