Rafflande spelmekanik: Red Dead 2 har dynamiska hästpungar
Fan va najs! gillar detaljerna! undrar om man kan lägga en salva på pung och det ger en unik reaktion från häst.
"We need every swinging dick in the field" som sgt Barnes sa i "Plutonen".
Först dinglande barbardolmar i "Conan Exiles" och sedan välhängda hästkukar i det här spelet. I veckan skrev DN att i första numret av "Batman: Damned" så gör Bruce Wayne för första gången i seriehistorien en full frontal. Ser vi ett symptom på någonting eller bara tillfälligheter i mediebruset?
@Soldier_Blue: Två, en per kula.
Skribent på FZ och allmänt olycklig.
"We need every swinging dick in the field" som sgt Barnes sa i "Plutonen".
Först dinglande barbardolmar i "Conan Exiles" och sedan välhängda hästkukar i det här spelet. I veckan skrev DN att i första numret av "Batman: Damned" så gör Bruce Wayne för första gången i seriehistorien en full frontal. Ser vi ett symptom på någonting eller bara tillfälligheter i mediebruset?
Förhoppningsvis börjar spelbranschen lämna USAs lite konstiga syn på nakenhet där man kan skjuta huvudet av någon så hjärnan sprutar över väggen men inte visa en snase
MVH Milky
AMD Ryzen 7 7800X3D, AMD 7900XTX, 2 x 16 GB DDR5 6000 MHz
Fan va najs! gillar detaljerna! undrar om man kan lägga en salva på pung och det ger en unik reaktion från häst.
Tiger balsam kanske? Då lär man garanterat få se en unik reaktion. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Kör man med ett sto så slipper man oroa sig för kalla kulor
Har du otur så löper hästen och du blir spetad av en kåt hingst.
Sämsta döden liksom å bli penetrerad genom ryggen av en 1m styv snorre
Har du otur så löper hästen och du blir spetad av en kåt hingst.
Sämsta döden liksom å bli penetrerad genom ryggen av en 1m styv snorre
Den var fan bäst idag! Hehehe!
Fast hästar brunstar iofs... men ja, den var ändå sjukt rolig.
Jag vill veta tankegångarna hos den person som blev tilldelad detta projekt.
Som 3D grafiker själv så skulle jag nog inte veta vad jag skulle tänka annat än att jag får betalt för att göra det. xD
Läste nyss artikeln om att Telltale games lägger ner. De hade visst 400 anställda. Undrar hur många utvecklingstimmar som lades ner på detta.
Det gäller att prioritera rätt. Hade Telltale lagt mer tid på att programmera dynamiska pungar och storleksreglage för könsorgan hade de kanske inte behövt lägga ned.
Haha härligt gammaldags obestämd form för objekten i meningen Pung som i läkarens arkaiska avhandling eller distanserade diktat: "Lägger en tvärgående incision i pung". Häst som i lantbrukarens kollektivistiska syn på djur: "Det finns häst i de här trakterna. Varg rev får."
Haha härligt gammaldags obestämd form för objekten i meningen Pung som i läkarens arkaiska avhandling eller distanserade diktat: "Lägger en tvärgående incision i pung". Häst som i lantbrukarens kollektivistiska syn på djur: "Det finns häst i de här trakterna. Varg rev får."
Ibland blir det poesi ...
Costanza approves.
Hahaha
Tja brukar väl fungera som andra spel, hästen nuddar en snöfläck och pungen krymper synligt flera cm på under en sek.
Men jag är mer imponerad om det sker mer gradvis och efter temp (mer än om det är sand eller snö under hovarna som påverkar), än allt händer på samma sek (för det finns det flera spel som lyckas med liknande bedrifter).
För det har man ju sett i andra spel, där det byter miljö och vill göra det mer verklighetstroget så ändras karaktären på millisekunder i ny skepnad.