Speltrailers som fortfarande ger er gåshud
Ohoj FZ:are! Efter att ha gått igenom guldgruvan som är tråden om spelmusik kom jag att tänka på en gammal tråd här i forumet, där vi delade med oss av våra favorittrailers. "Varför inte göra en ny?" tänkte jag, och så fick bli fallet!
När jag tänker speltrailers förs tankarna direkt till Assassin's Creed Revelations och E3-mässan 2011. Kombinationen av de gamla miljöerna från AC1, en åldrad Ezio och musiken av Woodkid gav mig gåshud då och gör så även idag.
Så, vilka är era favoriter?
Trottoarkantssnubblande insjögangster.
Ohoj FZ:are! Efter att ha gått igenom guldgruvan som är tråden om spelmusik kom jag att tänka på en gammal tråd här i forumet, där vi delade med oss av våra favorittrailers. "Varför inte göra en ny?" tänkte jag, och så fick bli fallet!
När jag tänker speltrailers förs tankarna direkt till Assassin's Creed Revelations och E3-mässan 2011. Kombinationen av de gamla miljöerna från AC1, en åldrad Ezio och musiken av Woodkid gav mig gåshud då och gör så även idag.
Så, vilka är era favoriter?
Dang! Tänkte precis på den här trailern när jag såg trådens rubrik! Kommer ihåg vilken extrem hype jag upplevde när AC:Rev trailerna släpptes. En av dom bästa
Windows 11 LTSC
Första halvan av:
https://youtu.be/9vUgcrzB9A8
Kungen all-time: https://www.youtube.com/watch?v=bq1JhGNKs1s
Jag menar, kom igen... Einstein, Hitler, musiken...
Utmanaren: https://www.youtube.com/watch?v=Tb8PQXPOkCc
(Båda två introna var mig veteligen också trailers)
나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야
PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch
@Kane: +1 på BF1942. Lika mycket rysningar då som nostalgi nu.
Jag gillade "Ghost Recon Wildlands"-trailern. Som stort "Tom Clancy"-fan och fantast av de gamla "Ghost Recon"-spelen gjorde trailern mig galet intresserad av spelet. Tyvärr blev det inget köp efter spelat betan som förstörde all min hype för spelet.
Övergången vid 1:55 i trailern är uppe bland de bästa övergångar jag sett i alla former av medium, film, spel, trailers osv.
Halo 3! Hade en av de bästa reklamkampanjerna någonsin. En av de få spelen jag har varit super hypad för som jag faktiskt inte blev besviken av, good old times :/
Däremot gav nog Halo Reach teasern mig mest gåshud av alla halo trailers.
Sen själva Halo Reach trailern är inte dålig heller:
Ni kan nog gissa vilken min favoritserie är
En av mina absoluta favoriter är The Elder Scrolls Online – The Three Fates Cinematic Trailes
Synd bara att spelet var långt ifrån vad videorna hintade om
Annars är videon till WoW: WoD fortfarande riktigt tung, och Sylvanas misslyckas inte en enda gång med att ge mig gåshud i cinematicen förBfA...For the Horde
Den bästa trailern någonsin! Jag får extrem gåshud och hoppas fortfarande få spela den versionen.