Bilder från Resurgence Map Pack
Haha, kommer ni ihåg när nya banor var gratis?
Jag är rejält missnöjd med första Stimuluspaketet då man inte kunde välja spelstil. Påprackad moshpit är inget för mig. Lurad en gång räcker.
Är det inte dags att dom fixar till IWNet istället? Det största skämtet någonsin är ju "Finding the best host". "Finding the crappiest host" hade varit mer passande.
C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik
Stackars satar som kommer köpa Dom vet ej vad dom förlorar.
Så när någon köper något du gillar så är det ett genomtänkt och moget val, men när någon köper något du inte gillar så vet de inte sitt eget bästa?
Du resonerar som en äkta sosse.
Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.
Så när någon köper något du gillar så är det ett genomtänkt och moget val, men när någon köper något du inte gillar så vet de inte sitt eget bästa?
Förr i tiden tjärade man in och öste hönsfjädrar på sådana som dig, jag anser att det är förlegat, så jag trycker hellre upp en ananas i gumpen på dig, ska vi säga så?
Retro.
Gör som jag, skit fullständigt i dem, sådant folk leka bäst för sig själv, de ser inte skogen för alla träd så att säga.
Vårt starkaste vapen är konsumentkraften, men tyvärr så är de fler än oss hehe
Retro.
Förr i tiden tjärade man in och öste hönsfjädrar på sådana som dig, jag anser att det är förlegat, så jag trycker hellre upp en ananas i gumpen på dig, ska vi säga så?
Ja det låter typiskt sossar.
Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.