Köp FZ-prylar i Geeks-shoppen!
FZ-muggen är ett faktum. Liksom FragZone-tröja och FZ-hoodie.
#fragzone, #fz, #geeks, #geeks-shop, #shop, #sweclockers
Hette det inte FragZone the gib home of stockholm från början
Kan vara jag som är senil
Ingen handcreme?
Vad kan vara bättre än att skriva sjukjournaler med en stadig FZ-kopp i näven? Det blir ett köp.
"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."
Carl! Jag behöver löneförhöjning!
Calle har glömt att berätta, men från och med idag får alla betalt i FZ-muggar och bitcoin.
Ni skrev ju att man vann handcreme i nån av de senaste quizen
handcreme och morgonrock eller va de va för prylar.
FragZone-forumet bestod av evighetslånga trådar om vilket spel som var bäst – Q3 eller UT. (Svar: Q3)
wtf jag känner mig personligt kränkt. Vilket jäkla påhopp alltså. Herregud. ALLA vet ju att UT var bäst, utan protest. Heja heja.
EDIT: Men jäkla kul med lite merch, blir nog ett tröjköp eller två lagom till nästa lön
utassault.net - Assault i UT99 (Still Alive!)
När kommer Veckans Tomas Helenius på DVD?
Ge oss inga idéer!
Funderar på en tisja?(Tissha, tischa.. tistja?) va fan ..... T—SHIRT!
Alltid svårt med storlek, den enda lekamen jag sett den på är Jockes och den satt fint! Som referens. Vad har han för volym/tvärsnitt/areor/midjemått eller storlek.
Jag väger ca 85 kg (möjligen en liten aning större/tyngre än Jocke) och är rätt normalbyggd, t-shirten storlek L sitter bra på mig. Om det är någon vägledning.
@TomasHelenius Calle borde subventionera ett gymkort till dig så du kommer upp till 90