Anthem går inte att spela offline – oavsett om du spelar ensam eller inte
Den delade världen fungerar bara om du är uppkopplad.
#anthem, #bioware, #e3, #e3-2018, #electronic-arts
Så när EA får för sig att stänga servrarna om några år så går det inte att spela det...kul...
Då spelar folk redan Anthem 2 så det spelar ingen roll.
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
Så när EA får för sig att stänga servrarna om några år så går det inte att spela det...kul...
Då släpper dom bara en patch för det.
Game Informer har en matig artikel med info om spelet.
https://www.gameinformer.com/feature/anthem/flying-to-a-new-f...
Känns bra enligt mig. Mest efterlängtade titeln för mig så här långt.
Skippy R.I.P. 17/7 2006
Varför gjorde dom inte bara ett story-tungt-sci-fi-singleplayer med grym gameplay?
Jag dömer inte ut det helt och hållet ännu, men av allt jag sett och läst verkar det vara ytterligare en "loot-shooter". Och presentationen igår hjälpte inte direkt heller.
The more I practice, the luckier I get.
Då släpper dom bara en patch för det.
Finns det någon utvecklare som någonsin gjort det?
@sl0k3: Finns det något spel som är always-online som har stängt sina servar?
StarWars:Galaxies, visserligen finns det inofficiella som rullar just nu som man håller på och utvecklar. Men SOE stängde de för några år sedan.
StarWars:Galaxies, visserligen finns det inofficiella som rullar just nu som man håller på och utvecklar. Men SOE stängde de för några år sedan.
Det är ju ett MMO. Såna finns det otaliga som stängt ner.
Inte direkt samma sak, då det per definition är ett online-spel.
EA har visst lärt sig -> Att ingen bryr sig egentligen.
Att det är Always online borde inte spela någon större roll idag då man har tillgång till Internet nästan överallt. Skulle de stänga av servrarna blir det antagligen om minimum 10 år och då tror jag inte det finns någon som bryr sig.
I teorin ja - men hur många exempel har vi inte sett de senaste åren där servrarna inte pallat trycket vid launch? En massa förväntansfulla spelare kommer att hänga på låset och det känns inte helt osannolikt att få - eller inga - kommer att kunna spela de första dagarna.
Perfekt, ett spel mindre att ödsla tid och pengar på. Bioware har fallit långt.
"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."
Lol! Där ser man. Slipper man "följa" den här skiten då. Verkar ju ändå vara ett "PseudoHalo", något mer hjärndöd variant av det tillsynes. Men Halo i sig är ju inte heller riktigt friskt hur det än förhåller sig så, bra!
Kan fördriva tiden med Ark SE och Conan E offline alldeles utmärkt. Spel som faktist är så nära ett mmo man kan komma, lmao! Dom går. Sätter tänderna i dom här efter mina 2500 timmar i State of Decay 2. Som också spelas bäst offline förstås. Det är lungt.