EA Play går ut starkt! Multiplayer från Battlefield V, och battle royale-löfte
Jackfrags levererar igen
RIKTIGT gameplay!
https://www.youtube.com/watch?v=MfzmCI9-aKY
Edit: och Westie
https://www.youtube.com/watch?v=Suoy7Sl7RUg
Flakfire med mer fordons gameplay
https://www.youtube.com/watch?time_continue=30&v=DNnIJBw4480
Fet jävla bojkott på detta. Det här är battlefield och battle Royale har ingen plats här. Har köpt och spelat alla bf inklusive codename eagle. Nu är det slut på den eran. Blir första bf jag inte köper. Bf är dött för mig.
Lugna ner dej, BR är knappast fokus för DICE och kommer inte ens släppas vid release sa de. Såatte....
Sicket drama du bjuder på
@ScorchPipe: battle royal är ett game mode som conquest vad har det med andra spel att göra?
Fattar inte hur ni orkar bry er? Battlefield kommer ha ordentligt med twitch viewers i början när spelet släpps sen kommer ingen bry sig om spelet öht. Det är ett värdelöst casual lir för flerbarnsfarsor som gillar autoaim på sin PS4 eller xbox one. Competititve BF har aldrig existerat och kommer aldrig att göra, men kul er för er som kan känna glädje i sånt skitspel som Battlefield faktiskt är.
Det kan jämföras med CoD spelens hype för ett par år sen förutom att nu är det inte amerikaner som bryr sig om spelet utan Europeer, varför vet jag inte egentligen. I grund och botten är det värdelöst.
Fattar inte hur ni orkar bry er? Battlefield kommer ha ordentligt med twitch viewers i början när spelet släpps sen kommer ingen bry sig om spelet öht. Det är ett värdelöst casual lir för flerbarnsfarsor som gillar autoaim på sin PS4 eller xbox one. Competititve BF har aldrig existerat och kommer aldrig att göra, men kul er för er som kan känna glädje i sånt skitspel som Battlefield faktiskt är.
Det kan jämföras med CoD spelens hype för ett par år sen förutom att nu är det inte amerikaner som bryr sig om spelet utan Europeer, varför vet jag inte egentligen. I grund och botten är det värdelöst.
Fan vad arg...
@ScorchPipe: battle royal är ett game mode som conquest vad har det med andra spel att göra?
Ja varför kan dom inte ha ett tetris game mode då?
Det handlar ju om att EA har sett PUBG och Fortnite och tänkt "Hoppsan vad det där var populärt. Vilket av våra spel kan vi lägga in det i?"
Alla game modes i BF-spel hittills har ju varit just det, game modes. Att lägga till BR är ju ett helt annat spel i spelet. Varför inte göra ett fristående BR-spel i så fall?
Kalla mig tråkig, men jag tycker i alla fall det är kasst att hoppa på ett hype-tåg utan anledning.
Tycker om att EA kör alla sina IPs ner i leran
Som hästen i Never Ending Story.
Fast när man önskar tillbaks allt är något helt galet. Allt man får är en vederstygglighet.
C&C är ett mobilspel och Bioware gör en Desiny/Wareframe kopia.
Fet jävla bojkott på detta. Det här är battlefield och battle Royale har ingen plats här. Har köpt och spelat alla bf inklusive codename eagle. Nu är det slut på den eran. Blir första bf jag inte köper. Bf är dött för mig.
Ja så kan man göra ju..
Eller så kan man bara ta det smarta alternativet och låta bli att spela Royal läget och ta några av dom andra spel lägena, för dom kommer nog inte att endast ha royale
Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.
1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.
Ja varför kan dom inte ha ett tetris game mode då?
Det handlar ju om att EA har sett PUBG och Fortnite och tänkt "Hoppsan vad det där var populärt. Vilket av våra spel kan vi lägga in det i?"
Alla game modes i BF-spel hittills har ju varit just det, game modes. Att lägga till BR är ju ett helt annat spel i spelet. Varför inte göra ett fristående BR-spel i så fall?
Kalla mig tråkig, men jag tycker i alla fall det är kasst att hoppa på ett hype-tåg utan anledning.
Fast battle royale är ju ett spelläge för shooters, tetris är inte det. Varför skulle dom inte lägga till det när det är så populärt? Som spelutvecklare vill dom nog att fler ska spela deras spel, detta är nog ett bra sätt.