good start,bad end
God dag!!!
Ja som rubriken säger så började dagen bra allt flöt på i Skolan och så;men sen kom eftermiddagen.
Det hela började med att Shyami attackerade mig med en kudde så jag blev sur och för att jag jagade honom så fick vi en anmärkning i protokollet
(ett protokoll över hur vi har sköt oss under måndagen,för det har varit så stökigt på måndagar och om vi klarar hela måndagen med bra eller mycket bra så skall klassen göra något roligt som t.ex. gå på bio).
När vi har engelska så mår jag jätte illa,plus att läraren är sur. Sen på hemvägen så ser jag och min kompis några av tjejerna,så vi beslutar att jaga dem. Alfons som han heter sätter sig på sin cykel och jag på paket hållaren med en snöboll i handen men vi kommer inte igång,så vi byter plats. Jag trampar allt vad jag kan för att hinna ifatt Tjejerna men när vi kommer till en kurva så kör jag rätt in i en snöväg,ingen skada skedd så jag springer med cykeln över vägen och Alfons hoppar på,sen bär det av. Vi kommer i snabb fart upp för ett gupp men det studsar inget. Vi knappar in på dem,medans en sur gubbe i en bil kör brevvid och tutar. Vi hinner ikapp och tjejerna försöker försvara sig men Alfons slår en snöboll mitt i huvudet på Ronja,hon får totalt sinnesutbrott och jagar oss men vi har en cykel så vi kör ifrån henne. Slut på den historien.
Jag tar "fyra bussen" hem. Där hemma väntar mamma med våflor. Jag åt lite sedan gick jag och spelade Assult Cube, en mycket liten klon av cs.
Ha en bra mogondag/gbl
happy game /gbl