DC Universe Online
Jag har alltid gillat MMORPG's, eller ja i alla fall World of Warcraft the Burning Crusade och sen jag slutade med det för några år sedan så har jag provat på en hel del MMO's. Men har inte fastnat för något speciellt. Men när jag hörde att det skulle komma ett MMO om DC Universe som blev jag väldigt intresserad. DC och dess hjältar har jag alltid älskat.
Nu sitter jag här sjuk och har varit det ett par dagar och när man inte hade något att spela så klickade man upp Youtube och tittade på några videos om DC Universe Online. Jag blev bara mer och mer sugen,men när dem sa att spelet inte kommer att använda sig utav auto-attack så bestämde jag mig för att köpa det när det kommer ut.Det låter bara för bra att man kommer kunna lyfta upp bilar och kasta iväg. Flyga, vara supersnabb med mera.
Man kommer att få välja om man ska vara ond eller god. Om du är god så slåss du med dina allierade som Superman eller Batman med mera. Om du är ond så får du vara allierad med The Joker och Lex Luthor osv.
Ännu ett stort plus med spelet är ju att det inte kommer att vara några månadskostnader alls. Spelet kommer att finnas till både PC och PS3 och de jobbar för fullt så att både PC spelarna och PS3 ska kunna spela på samma servrar.
"You hear about the Chinese godfather? He made them an offer they couldn't understand."