Castlevania-utvecklarna erkänner: vårt DLC var ett misstag
DLC-paketen Reverie och Resurrection till Castlevania: Lords of Shadow tvingades ut för att spelet sålde oväntat bra.
Var DLC så pass dåligt eller vad? Har inte spelat spelet men prövade demot och var väl nått i stil med DMC.
Lustigt, jag tyckte båda Reverie och Resurection var hur stadiga som helst. Utan att avslöja alltför mycket så hade C:LoS ett ganska udda slut som Definitivt krävde nån sorts förklaring för att verka ett uns vettigt. Reverie och Resurrection förklarade vad som hände.
Vet inte om jag håller med - tyckte ettan hade grymt slut. Gillade faktiskt att det lämnade lite frågetecken, och en uppföljare "worth waiting for" kändes ju given efter det.
Har inte kört något DLC ännu, just för att huvudspelet kändes så komplett. Men kanske ska ta och prova på, även om de bara var "misstag". Skönt med självkritiska speltillverkare!