Blott 0,5 % bjöds in till Dawnguard-betan
"Tonvis" med spelare ansökte till betan av Skyrims första dlc-paket. Därför kommer bara en halv procent av dessa få chansen att testa Dawnguard innan release.
#the-elder-scrolls-v-skyrim, #bethesda
Jag fick mitt Skyrim uppdaterat redan igår.
Tyvärr så blev jag inte förtjust i att strida från häst, kändes klumpigt då hästen styr åt det håll man siktar. Man kan inte heller skuffa undan fiender med sin springare. Hoppas de fixar detta.
Jag har antagligen spelat för mycket Mount&Blade och är lite kräsen.
Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.
Om inte annat så är det smidigare att springa. Hålla på att hoppa upp och ner från hästkraken stup i kvarten för att ta sig en titt på nåt intressant eller vad som är bara jobbigt Jag springer gärna, om det så är från ena änden av kartan till andra änden om jag vill se nåt de gånger jag inte är lat och använder mig av swift travel av något slag.
Hm, hur testar man detta på PCn?
Detta var bara till 360 har jag för mig?
Vilket isf är helt efterblivet då Skyrim till 100% är ett PC spel. Går inte att jämföra PC versionen med den på konsol.
Synd, dock är det ju ganska så konsoll"igt" av sig, så att kalla det ett PC spel är lite weird O.O Spelen kommer vä ursprungligen från konsoll också?
Vilket isf är helt efterblivet då Skyrim till 100% är ett PC spel. Går inte att jämföra PC versionen med den på konsol.
Synd, dock är det ju ganska så konsoll"igt" av sig, så att kalla det ett PC spel är lite weird O.O Spelen kommer vä ursprungligen från konsoll också?
Jag menade på att Skyrim passar bäst till PC. Den överlägsna grafiken och 60fps åt sidan, så är det mods + steam workshop integration som regerar.
Jag menade på att Skyrim passar bäst till PC. Den överlägsna grafiken och 60fps åt sidan, så är det mods + steam workshop integration som regerar.
Ah.. Jo det håller jag med om.
ligger på 300 timmar ungefär, har moddat söder skyrim, ej original längre
Hur roligt är det?
Tycker att strid till häst är kul och t o m ganska användbart! T ex när man är på väg någonstans och det dyker upp lite vargar/banditer/assassins så kan man snabbt "hantera situationen" utan att behöva hoppa av hästen.
Till er som inte använder häst: En av anledningarna till att jag använder häst (förutom att det helt enkelt är trevligt med hästar) är också att man då kan ta sig fram snabbt och använda Fast Travel trots att man är överlastad (vilket jag oftast är efter att ha "lootat" lite).
Tycker att strid till häst är kul och t o m ganska användbart! T ex när man är på väg någonstans och det dyker upp lite vargar/banditer/assassins så kan man snabbt "hantera situationen" utan att behöva hoppa av hästen.
Till er som inte använder häst: En av anledningarna till att jag använder häst (förutom att det helt enkelt är trevligt med hästar) är också att man då kan ta sig fram snabbt och använda Fast Travel trots att man är överlastad (vilket jag oftast är efter att ha "lootat" lite).
"You never wanna jump of the horse... "