Batman: Arkham City
Batman: Arkham City har hypats något enormt det sista året. Med all rätt. Det är snubblande nära toppbetyg.
#batman-arkham-asylum, #batman-arkham-city, #deus-ex-human-revolution-1
...just exploded all over my keyboard...
Nu ska jag ut och tälta utanför webhallen tills nästa fredag. Eller, ja, efter jag varit på The Old Republic eventet imorgon dvs.
[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]
Härlig Recension! Ångrar inte att jag förbokat.
Här är även gametrailers Recension.
gametrailers
Nothing is Power without Control
Recensionen skriker femma, så vem bryr sig om det satta betyget är en fyra?
Vem bryr sig någonsin över betyg?
Blir lite orolig över så många bovar, och varför ska vi spela som Catwoman eller Robin, vad heter spelet: "Batman"!?
Meehh, tröttnat på Batman då historien har blivit för utvattnad när den tröskats igenom om och om igen. De enda serierna som fastnat för mig är DC - Vertigo´s Hellblazer (kan inte bli bättre än så) och Lucifer som sticker ut från mängden, alla hjältar är så enformiga och uttjatade.
Meehh, tröttnat på Batman då historien har blivit för utvattnad när den tröskats igenom om och om igen. De enda serierna som fastnat för mig är DC - Vertigo´s Hellblazer (kan inte bli bättre än så) och Lucifer som sticker ut från mängden, alla hjältar är så enformiga och uttjatade.
Batman är fortfarande väldigt bra. Om inte så läs om när dem dödade Spider Man. DET var väldigt intresant.