Varumärket Ati dör i höst
Har haft 3 grafikkort från ATI på 1 år alla har gått sönder.2st 4870x, ett 5870. Så jag håller mig till Nvidia i framtiden. Men så länge skiten fungerar så är dem bra.
Förstår inte hur folk lyckas döda så många kort på så kort tid, dammade du någonsin av korten?
Din story låter rätt jävla otrolig.
Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.
Låter logiskt att man gör den sammanslagningen .
Ati och nvidia har väldigt lite som skiljer dom emellan förutom att ena eller det andra märket har prestandatronen.
vad man än väljer så blir det rätt imo, just nu ati nästa nvidia beror på vad jag tycker ligger rätt i tiden.
quod similis saporem blandeque coruscant
Hm, ja - det låter ju som ett bra val...
Jag ser iofs det som att AMD+ATI = Budgetkopia, Intel & Nvidia = "Real deal" - därmed inte sagt att AMD gör kvalitetskopior (i alla fall i förhållande till de pengar som man måste spendera på dem).
Det största besväret jag har med ATI är ur en utvecklarsynpunkt då Nvidia alltid stöder alla funktioner som ligger i tiden med den aktuella V/P-Shadern och det är för många gånger som t.ex vertex texturing inte fungerat på ett likvärdigt ATI-kort!
Johan Pilestedt
Har haft 3 grafikkort från ATI på 1 år alla har gått sönder.2st 4870x, ett 5870. Så jag håller mig till Nvidia i framtiden. Men så länge skiten fungerar så är dem bra.
Förstår inte hur folk lyckas döda så många kort på så kort tid, dammade du någonsin av korten?
Din story låter rätt jävla otrolig.
Ja det låter som om någon gillar att ha datorn i ugnen.
Dessutom är det ju alltid minst 1 års garanti på korten så det är ju inget problem (Om man inte gjort som mig och bytt ut stockkylaren men om det går sönder så får jag skylla mig själv)
Det är alla jefla små barn som köper beroende av märke. Man köper det som ger en mest per krona. Just nu ligger det ju jävligt jämt mellan 5870 och 460. Köp det som är billigast och vill man vara värst så äre ju 5970 som gäller just nu.
Смерть решает вÑе проблемы. Ðет человека, нет проблем