Diablo III spelbart på Blizzcon
Skulle ge vänster fot för att få vara där
oj, Härligt - hoppas de går Guld snart
oj, Härligt - hoppas de går Guld snart
haha you wish
mjoo
Blizzard är ju kända för att ta sin tid på sig hehe
Ähh. Vem vill börja spela ett ofärdigt spel? Skulle det vara riktigt bra vill man ju inte vänta på den färdiga versionen. Jag har sett gameplay-videon, det räcker tills spelet släpps.
C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik
http://www.blizzard.com/diablo3/characters/wizard.xml
http://www.blizzard.com/diablo3/media/movies/wizard.xml
Gameplay/introtrailer för Wizard-klassen. Jag tycker det liknar Diablo 1 i nytappning väldigt mycket. Mycket bättre stämning än tvåan verkar det som. Men det är ju bara i filmtappning än så länge!
Lär inte släppas innan 2010. Blizzards hypemaskin måste få rulla lång tid först.
Baserat på inläggen ovanför ditt skulle jag nog hävda att köparna sköter hype-detaljen alldeles förträffligt utan Blizzards hjälp.
Lär inte släppas innan 2010. Blizzards hypemaskin måste få rulla lång tid först.
Baserat på inläggen ovanför ditt skulle jag nog hävda att köparna sköter hype-detaljen alldeles förträffligt utan Blizzards hjälp.
Som sagt... vem är det egentligen som skapar all hype kring spelen?
Som sagt... vem är det egentligen som skapar all hype kring spelen?
Hehe, jo det är inte ett okänt fenoment att många (jag också ibland) vill ha allt på en gång och gärna trissar upp förväntningarna runt vissa spel.
Men Blizzard är duktiga på att presentera spel med filmer och screens år innan det är klart och inte ge något releasedatum förrän det är 3 månader eller mindre kvar till release.
KABLAM!
http://us.media.blizzard.com/1901200114/_images/screenshots/s...
synd att det inte är lite mörkare och blodigare som ettan var
ser lite wow-aktigt ut.
Öh, nu hänger jag verkligen inte med här, har du ens tittat på de senaste gameplay filmerna? Mycket mörkare än den första filmen, och gör dom det mer mörkare ser jag inget på min skärm. =S
Och det med blodet? Det är ju blodigare än vad något Diablo spel varit innan? Vågar nästan sträcka mig och säga att det här är det blodigaste Blizzard gjort hitills!
Ser riktigt snuskigt ut.
Längtar hur mycket som helst efter Diablo III
Nämen!
synd att det inte är lite mörkare och blodigare som ettan var
ser lite wow-aktigt ut.
Öh, nu hänger jag verkligen inte med här, har du ens tittat på de senaste gameplay filmerna? Mycket mörkare än den första filmen, och gör dom det mer mörkare ser jag inget på min skärm. =S
Och det med blodet? Det är ju blodigare än vad något Diablo spel varit innan? Vågar nästan sträcka mig och säga att det här är det blodigaste Blizzard gjort hitills!
Ser riktigt snuskigt ut.
Längtar hur mycket som helst efter Diablo III
Säger bara: jag, tolv år yngre. Mörkt rum. Läskig stämning i allmänhet och man öppnar precis dörren till The Butcher. Brrrrr.