Se Olander recensionsspela Ghost Recon: Wildlands
Skoj, det här måste jag kolla på.
Tjaa.. du spelar väl med skärmen påslagen?
Får bara ha två timmars skärmtid för mamma, så vi får se.
Åh nej nej! Du ska spela precis allt i det här spelet så betyget blir 2/5 - REPETIVT SÅ IN I HELV SOM ALLA UBI SKITSPEL.
Allt annat än det resultatet så skriker vi "köpt recension"
Game long and prosper
Jag hoppas de får spela i längre intervaller än de 20 min innan krasch som de nu lyckats introducera för många spelare till släppet.
Iofs, som vanligt,
Funkade fint ur den synvinkel de + 10 timmarna jag spelade betorna men nu som ett brev på posten så stoppar man in de sista finputsade "showstopper" buggarna till släppet
Hoppas att de får till det lite raskt.
-cb99
Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.
Aha, är spelet bra? Känns inte som klassiska Ghost Recon... känns som Far Cry: Ghost Recon
ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4
Aha, är spelet bra? Känns inte som klassiska Ghost Recon... känns som Far Cry: Ghost Recon
Tråkigt att höra. Far Cry är ju skit, så! Inget för vuxna då?
skulle säga spelet är ett blandning av arma och mercenaries
Haha va? Skulle säga drinken är en blandning av vodka och oboy. Oh wait finns ju knasbollar som tycker om sådant, nevermind, carry on.
Tråkigt att höra. Far Cry är ju skit, så! Inget för vuxna då?
skulle säga spelet är ett blandning av arma och mercenaries
Låter ju bra mycket bättre! Men är fortfarande lite velig, vet inte riktigt, hmmmm, 600 pix!?
Vesslan visar sina pilotfärdigheter!
Geeks Gaming huvudadmin - frågor? PM eller via Lan@sweclockers.com :)
Hahaha!
Hahaha!
Dubbel HAHAHA:)