Besök E3-mässan... 1995!
Thomas, den här nyheten har du väl ändå hämtat från Neogaf? E3 från-95 startades för en två-tre dagar sen och jag är 100% säker på att även ni hänger runt där för att hitta nyhetsinspo, som ni säkert gjort även idet här.fallet. AmIrightoramIright?!
Hittade den hos Venturebeat den här gången.
Sony elva år senare: Giant enemy crab. 599. RIIIIIDGE RACER!
Inget jubel.
High tech VR! https://youtu.be/Op5EkC7GbxQ?t=2h39m40s
Fina var att man tyckte de här var skitbra grafik!
Grafiken då var bra för sin tid då det inte fanns något att jämföra med. Om 10 år kommer vi titta tillbaks på dagens grafik och tycka det såg rätt kackigt ut.
Nja, det sa man ju 2007 också men Crysis ser fortfarande bättre ut än det mesta till konsolerna.
Grafiken då var bra för sin tid då det inte fanns något att jämföra med. Om 10 år kommer vi titta tillbaks på dagens grafik och tycka det såg rätt kackigt ut.
Nja, det sa man ju 2007 också men Crysis ser fortfarande bättre ut än det mesta till konsolerna.
Med hjälp av moddar möjligtvis.
Sony elva år senare: Giant enemy crab. 599. RIIIIIDGE RACER!
Inget jubel.
Haha, man hade säkerligen kunnat höra ett svagt "Woo!" från mig i varje fall om jag hade varit där. Älskar Ridge Racer-spelen.
Nej de här skruttiga konsolerna har hållit tillbaka utvecklingen i över 10 år.
Nej de här skruttiga konsolerna har hållit tillbaka utvecklingen i över 10 år.
Men alltså, Crysis är ett grafiskt unikum. Det blir lite alternativ-korrekt att använda det som måttstock för hur ett typiskt pc-spel ser ut jämfört med konsolspel.