Civilization VI – se den ursnygga lanseringstrailern
Ah, hade hoppats att det skulle stegra lite i fart i slutet där, jag tror att ett bättre musikval kunde gjorts. Civ5s trailer är bättre och verkligen Civ4as med
Fast jag ser sjukt fram emot att få spela ett nytt Civ igen på fredag =D
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
dom har med winged hussar i trailern men du kan inte spela som polen
St. Hedwig ska väl leda Polen?
dom har med winged hussar i trailern men du kan inte spela som polen
St. Hedwig ska väl leda Polen?
sant men det ser ut som polen blir DLC (kan ha fel)
Ursnygg var då inte trailern. Halvtaskiga eld- och rökeffekter, och propellrar som står stilla (1:47~), irriterar.
Får hoppas Firaxis lärt sig av sin extremblunder de kallar Beyond Earth, och att detta blir vad serien förtjänar - en riktigt bra efterträdare till Civ V.
För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.
Ja berättarrösten är Sean Bean. Och t om här dör han. Dock måste det vara ett rekord med bara drygt 2 minuters livslängd haha.
Ser oerhört mycket fram emot detta. Många timmar kommer försvinna i framtiden. En bra trailer dessutom. Enda frågetecknet är AI:n som i alla Let's play's jag sett varit värdelös. Tar de ens tillvara på alla Eurekas som finns? Jag ser annars att de blir oerhört långt efter i teknologiträdet, vilket varit fallet i dessa Let's play.
Stackars Sean Bean. Till och med här dör han.
Jo, men du vet väl vad som sägs? Om Sean Bean dör, så är det en bra produktion.
Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.
Civ VI, Europa Universalis 4, Endess Legend: Tempest & Endless Space 2 kommer att göra vintern mysigare. <3
Lead 3D Artist, Sweden
+ Xeon Gold 6246R, 2x Nvidia RTX A5000 24GB + NVLink, 191GB ECC RAM
+ HP Zbook Fury 16 G11 Workstation, i9-14900HX, RTX 5000 16GB Ada-Gen, 128GB RAM