Vinn betanycklar till World of Warcraft: Legion
Hjälp Blizzard att jaga buggar och upplev de nya områdena innan alla andra.
Miljoner miljarder!
Tack men nej tack, denna expansionen blir nog där jag hoppar av wow tåget (hittills troget skaffat varje expansion). Som jag förstår det får alla var sin ashbringer nu?
Nej, bara Retribution Paladins.
Varför skulle du hoppa av nu av alla expansioner? Legion ser ju ut att bli en av de bästa expansionerna på länge.
Kört en hel del av beta och än så länge verkar det väldigt bra. Svårt att avgöra hur endgame situationen kommer se ut dock då Warlords of draenor såg bra ut i betan med. Blizzard har dock gått ut och sagt att det inte kommer vara samma fiasko som Draenor så man får väl hoppas (3 content-patcher istället för 1 osv)
Tack men nej tack, denna expansionen blir nog där jag hoppar av wow tåget (hittills troget skaffat varje expansion). Som jag förstår det får alla var sin ashbringer nu?
Varför skulle du hoppa av nu av alla expansioner? Legion ser ju ut att bli en av de bästa expansionerna på länge.
Jag gillar inte riktigt vart spelet är påväg - ösa legendariska vapen över spelarna? Känns som ett desperat ex. Dessutom tycker jag det finns bättre spel som inte kräver en sub fee på 100kr/månaden för minimal content PLUS kostnad för expansionerna
Varför just 49 nycklar? Låter som en blivit stulen! Kan det vara så att ni behåller en nyckel för eget bruk och därmed sänker min vinstchans med 0,04%? Fy vilket beteende...
Det är väl gissningsvis momsen som dragit av en nyckel när de skeppades till Europa.
Jag gillar inte riktigt vart spelet är påväg - ösa legendariska vapen över spelarna? Känns som ett desperat ex. Dessutom tycker jag det finns bättre spel som inte kräver en sub fee på 100kr/månaden för minimal content PLUS kostnad för expansionerna
Minimal content?
Märks att du inte testat betan eller hållit dig uppdaterad.
Du kommer ha mer än tillräckligt att göra i Legion, det vågar jag lova.
Bara att hoppas!
01000001 01101100 01101100 00100000 01111001 01101111 01110101 01110010 00100000 01100010 01100001 01110011 01100101 00100000 01100001 01110010 01100101 00100000 01100010 01100101 01101100 01101111 01101110 01100111 00100000 01110100 01101111 00100000 01110101 01110011 00001010
Varför just 49 nycklar? Låter som en blivit stulen! Kan det vara så att ni behåller en nyckel för eget bruk och därmed sänker min vinstchans med 0,04%? Fy vilket beteende...
Och nu sänkte du själv din vinstchans genom ditt dåliga beteende
SD är framtiden! *Hoppas ni tar illa upp!*
Antar att sarkasmen inte tog sig genom skärmen som vanligt här på internet. Men jag hoppas att folk egentligen förstår att normala människor inte bråkar om 0,04%.
Eller är jag naiv och det är det folk faktiskt gör?
Minimal content?
Märks att du inte testat betan eller hållit dig uppdaterad.
Du kommer ha mer än tillräckligt att göra i Legion, det vågar jag lova.
Jag tvivlar inte på att legion kommer tillföra ny content, dock är jag skeptisk till vad jag faktiskt får ut av att betala 100kr i månaden om man ser till wod
Antar att sarkasmen inte tog sig genom skärmen som vanligt här på internet. Men jag hoppas att folk egentligen förstår att normala människor inte bråkar om 0,04%.
för det första så är det väldigt svårt att förstå att något är sarkasm eller ironi över lite text på nätet, och för det andra det finns folk som bråkar för såna småsaker
SD är framtiden! *Hoppas ni tar illa upp!*
Miljoner miljarder!
Skulle du kunna vara snäll och ta bort mitt bidrag? Jag tävlade bara för att vinna en nyckel åt min granne, men han hade tydligen redan en.
Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.
We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.
för det första så är det väldigt svårt att förstå att något är sarkasm eller ironi över lite text på nätet, och för det andra det finns folk som bråkar för såna småsaker
Jag förstod jättelätt att det var sarkasm.