Unreal Engine är faktiskt oväntat bra på att simulera det manliga könet
Efter allt snack om bröstfysik i spel - äntligen får snoppar lite uppmärksamhet.
Något för arga feminister så det för utlopp för sin ilska
*going femi-retard*
Varför är det bara vita kukar?
Var är mångfalden? Var är de svarta kukarna, och när de lanseras (inte om, utan när, såklart) kommer de bara styrka stereotypen att de är större än vita?
Varför är det bara hårlösa manliga vita kön? Varför har inte vissa hår?
Varför har asiatiska kukar åsidosatts?
Varför representeras bara erigerade kukar? Är det för att spä på stereotypen om att killar alltid vill knulla?
SOMEONE PLEASE THINK OF THE CHILDREN!!!!
Go for it - ALL or Nothing!
Men storleken känns ju ändå spot on, Am i right?
Någon som törs slå vad om att Anita och femigang inte kommer klaga nu när det är en manlig kroppsdel som "sexualiseras"?
Va? Jag vet inte vad du (och din partner) går igång på men jag såg ingenting sexuellt i den där filmen.
Ingen som tycker att det hela har ballat ur?
Höhöhöhöhöh.
Gillar att ni censurerar bilden bara några rader över den ocensurerade videons thumbnail.
Det har nog med att den övre bilden sedan syns i nyhetsflödet på framsidan.
Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.
We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.
*going femi-retard*
Var är mångfalden? Var är de svarta kukarna, och när de lanseras (inte om, utan när, såklart) kommer de bara styrka stereotypen att de är större än vita?
Varför representeras bara erigerade kukar? Är det för att spä på stereotypen om att killar alltid vill knulla?
Det är uppenbart att utvecklaren kukade ur.
*going femi-retard*
Är jag på Tumblr helt plötsligt?
Någon som törs slå vad om att Anita och femigang inte kommer klaga nu när det är en manlig kroppsdel som "sexualiseras"?
Va? Jag vet inte vad du (och din partner) går igång på men jag såg ingenting sexuellt i den där filmen.
Jag var sarkastisk Får börja skriva kappa i slutet, även om det här inte är Twitch
Game long and prosper
Ingen som tycker att det hela har ballat ur?
Höhöhöhöhöh.
Gillar att ni censurerar bilden bara några rader över den ocensurerade videons thumbnail.
Det har nog med att den övre bilden sedan syns i nyhetsflödet på framsidan.
Främst att det är rubriksbilden som hamnar på Facebook och de är notoriskt känsliga mot snoppar. Sen är det ju lite kul med pixelering. Är ju så uppenbart vad det är ändå.