Spel som saknas i speldatabasen
Utvecklare: Pumpkin Studios
Utgivare: Eidos Interactive
Genre: Realtidsstrategi
Plattformar: Playstation 1, PC
Release: 1999
Jag skriver om spelet Warzone 2100 som verkligen är coolt
Hoppas ni även kan skriva en liten del om det
Warzone 2100 Wikipedia Information
Ger själv spelet 4/5 eftersom det är rikigt roligt eftersom striderna kan hålla på i flera timmar
/ Alex
Edit,
Ni har även ett till spel dom ni saknar :
Jurassic Park: Chaos Island
Spelet släpptes 1997
En generell översyn behövs i synnerhet då det gäller moddarna till BF2.
Som admin för gaming.datorbutiken.com brukar jag hänvisa folk hit, tack vare den snabba linan. Men fz.se har t.ex. ingen klientversion av Point of Existence 2. (Gällande version är idag 2.1)
Ett annat spel är "Allied Intent Extended client version 1.0" (AIX) vilket inte alls finns i "BF2/moddar".
Varför detta tjat om BF2? Jag tror att det är spelmotor som kommer att stå sig ett tag.
Starship troopers the game eller något sånt. Jag hittar det inte
Dwarf fortress - mest genomtänkta, intressanta och komplexa spel jag någonsin spelat.
http://www.bay12games.com/dwarves/
Utvecklare: Tarn Adams
Utgivare: Bay 12 Games
Genre: roguelike / dvärgfortssimulator / världsgenerator
Plattformar: PC / Mac
Jag saknar fortfarande större delen av Might & Magic-serien.
Jag länkar två egna boxshots på 6:an och 8:an men 1, 2, 3 och 4
saknas också.
C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik
Soul Calibur IV
Som finns, #SoulCalibur IV.
dom förnedrar hela Gamer-world!!!
Funkar det här? Är det någon som har märkt att de har lagt till något eller är det så att de bara har den här tråden för syns skull?
Funkar det här? Är det någon som har märkt att de har lagt till något eller är det så att de bara har den här tråden för syns skull?
Jag lägger till spel från den här tråden i mån av tid, har även annat som behöver fixas med speldatabasen som prioriteras lite högre (då det kan ta tid att hitta info om en del spel som finns här).
Lägg på det till att det varit sommar, samt att jag just nu har tentor att plugga inför så har det varit lite si och så. Ska komma igång med att lägga till spel lite mer snart tänkte jag, men just nu är det mina tentor som högprioriteras.
Nu kommer jag dragandes med mina förhistoriska spel igen, The X-Files saknas
jag saknar fortfarande mina x-filer
ett drygt år senare...
För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.
Nu kommer jag dragandes med mina förhistoriska spel igen, The X-Files saknas
jag saknar fortfarande mina x-filer
ett drygt år senare...
Du får bli lite mer aktiv på forumet så löser sig allt.
dom förnedrar hela Gamer-world!!!
18 wheels of steel: American Long Haul
http://www.scssoft.com/18_wheels_of_steel_american_long_haul....
Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.
Slängde in ett trettiotal spel från den här tråden (samt sånna som inte nämnts i tråden men var del av spelserier som nämnts som saknades) inatt.
Alla de saknade Might and Magic-spelen finns nu tex.
En del spel som efterfrågats finns i speldatabasen redan, dubbelkolla stavning och om det tex ska vara ett mellanrum någonstans i namnet.
Legend of Dragoon [PS1]
Genre: Rpg
Playstation-spel är tyvärr inget vi har med i speldatabasen. Av diverse skäl så är det begränsat till den nuvarande generationen spelkonsoller (PS3, Xbox 360 och Wii), den förra generationens (GC, PS2 och Xbox) samt PC- och Mac-spel.
Euro truck simulator
http://www.scssoft.com/eurotrucksimulator.php
Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.
Många spel i den här tråden som fortfarande inte finns i speldatabasen.
Jag jobbar i mån av tid med att kasta in spel från den här tråden. En del är lite svåra att hitta info om dock.
Sedan så upptäckte jag här i dagarna efter en Windows-ominstallation att jag klantat mig lite och råkat spara ner alla saknade spel till två olika textfiler istället för enbart en, så jag hade inte jobbat ikapp så mycket som jag först trodde.