Köp Tom Clancy-spel för välgörenhet och betaaccess
Tre klassiska spelserier hos Humble Bundle.
#tom-clancys-rainbow-six, #tom-clancys-ghost-recon-1, #tom-clancys-rainbow-six-3-raven-shield, #tom-clancys-rainbow-six-3-athena-sword, #tom-clancys-rainbow-six-vegas, #tom-clancys-splinter-cell-chaos-theory, #rainbow-six-siege-2, #tom-clancys-rainbow-six-vegas-2, #tom-clancys-splinter-cell-conviction-1, #tom-clancys-splinter-cell
Jag tänkte köpa tills jag såg att det bara var Uplay nycklar dem hade.
Har aldrig haft problem med uplay. De ligger bara i bakgrunden och inte gör något.
Har aldrig haft problem med uplay. De ligger bara i bakgrunden och inte gör något.
Har haft problem ofta med uplay, spel som inte startar upp som de ska, uplay fattar inte att man har installerat spelet m.m.
Drar mig personligen för att köpa spel som kräver Uplay. Som vanligt så kanske man behöver inse att andra människor kanske inte upplever samma programvara på samma sätt som du själv.
Lol, uPlay deras sämsta idé. Undrar hur mycket deras försäljning gått ner sedan den tjänsten lanserades? Nej jag har Steam och Origin, nu är det slut med nya butiks klienter (eller vad man ska kalla dom för), vill inte ha 10 olika klienter, så blir enbart steam, origin eller spel helt fria från dessa 2 drm butiks klienter.