Rising Storm 2: Vietnam utannonserat!
Oh... my... fucking... GOOOOOOOD!!!!
Jag spelar fortfarande Red Orchestra 2 och Rising Storm dagligen. Det finns tamejfan inga roligare multiplayerspel. Jag har länge drömt om att dom ska göra ett spel om Vietnam, vilket dom nu gör! Är detta verkligen på riktigt???
Förövrigt nu när jag har sansat mig lite. Undrar om detta är In Country Vietnam eller om Tripwire har gjort detta själva.
Смерть решает вÑе проблемы. Ðет человека, нет проблем
Förövrigt nu när jag har sansat mig lite. Undrar om detta är In Country Vietnam eller om Tripwire har gjort detta själva.
"We know this will come up a lot so we will just say that Pop Smoke is not involved with the Rising Storm Vietnam sequel; there is no In Country Vietnam content at work and to our knowledge we don't share any developers.
We are separate projects.
We've been quiet over the last 4 months as we lay the groundwork for In Country on UE4 and we hope you'll like what you see when we are ready to reveal"
OMG OMG OMG! Givet köp! (no pre-order)
Inte övertygad än, men testar det säkert någon gång.
Spelat ROH2 sen release, troligtvis den bästa mp shootern sedan vet inte när... Men rising storm imponerade inte alls lika mycket på mig.
Det har troligtvis mycket att göra med obalansen som finns mellan japanska kejsardömet och USA, när det kommer till vapen.
Med det sagt kan troligtvis Vietnam scenen passa gameplay bättre, då det är historiskt korrekt att ge både vc och vietnamesiska armén vapen som kan mäta sig med dem amerikanska, och inte enbart bolt action rifles och sunkiga sub-machineguns.
Mohawk
Spelat RO 2 regelbundet sedan det släpptes och det är minst lika underbart som ettan, men det var något med Rising Storm som kändes väldigt annorlunda (även om jag nu spelar det också).
Så jag undrar hur jävligt det blir i Vietnam nu med tanke på hur vissa av banorna och miljön i RS var, där man sprang in i varandra för att man inte såg något
"Totalt. Jävla. IG!"
Har de gått över från UE till Frostbite? Ser ut som och låter som det.
hahaha den dagen EA skulle tillåta något annat företag röra ens frostbite med tång, då är jag 90 år gammal med en tumör lika stor som en monstertruck och samt att EA fått ett samvete.
= detta kommer nog aldrig hända under min existens