Killzone-utvecklarnas nya spel Horizon blandar postapokalyptisk framtid med robotdinosaurier!
Grottkvinna skjuter mecha-dinos med pilbåge - vi blir intresserade.
#killzone-shadow-fall, #guerilla-games, #tomb-raider, #the-last-of-us-remastered
DINO RIDERS!
PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch
Varför bygga Robotdinosaurier? särskilt ömtåliga robotdinosaurier med lysande svaga punkter som lätt kan utnyttjas av en inföding med pilbåge och spjut...
Misstänker att spelet inte kommer svara på min fråga, så jag håller mig borta från detta.
Skippy R.I.P. 17/7 2006
Varför bygga Robotdinosaurier? särskilt ömtåliga robotdinosaurier med lysande svaga punkter som lätt kan utnyttjas av en inföding med pilbåge och spjut...
Misstänker att spelet inte kommer svara på min fråga, så jag håller mig borta från detta.
Varför fortsätter imperiet ha storm troopers som inte klarar av att träffa ladugårdsväggen om den så välte över dom.. Har ej fått svar på den frågan än.
Varför fortsätter imperiet ha storm troopers som inte klarar av att träffa ladugårdsväggen om den så välte över dom.. Har ej fått svar på den frågan än.
Galet coolt, och galet weird. Jag är hype. Hoppas bara att det är något mer än en TPS.
Igen, coolt som fan.
Action-RPG säger Guerrilla: http://blog.eu.playstation.com/2015/06/16/horizon-zero-dawn-a...
Det ser fantastiskt ut!
Verkar inte som någon byggt dem utan att det ser ut som robotar utvecklats genom evolution som vi gjort dvs fritt utom kontroll och utan mål eller tanke.
Enslaved: Oddesey to the West
En postapokalyptisk värld, där växtlighet tagit över gamla civilizationens städer och förvandlat dem till grönskandes ruiner. Människor har backat i utvecklingen och slåss nu med primitiva vapen. Runtom världen går stora krigsmaskiner som spelaren måste slåss med. Ena hjälten är en vacker ung kvinna.
Enslaved: Oddesey to the West
En postapokalyptisk värld, där växtlighet tagit över gamla civilizationens städer och förvandlat dem till grönskandes ruiner. Människor har backat i utvecklingen och slåss nu med primitiva vapen. Runtom världen går stora krigsmaskiner som spelaren måste slåss med. Ena hjälten är en vacker ung kvinna.
Den visuella stilen fick mig omedelbart att tänka på Enslaved också, av någon anledning.