Här är Fallout 4 – se första trailern!
Det tog bara 10 minuter för klantarna att få upp videon
EDIT: Och ännu än gång ser det ut att vara kraftigt utdaterat redan innan release.
|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220
The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.
Hmm, har aldrig spelat något spel från Fallout-serien..
*Tar skydd*
Vault 111.. som vi har längtat. Bara de har tagit åt sig av kritiken och har fler än sju röstskådisar så blir det här superbra Det borde ju vara en av de lättare sakerna att fixa, jämfört med gameplay, motor och grafik. Kom igen, Bethesda Game Studios, jag har hittills aldrig blivit besviken på nåt ni släppt.. låt det förbi så
War, War never changes...
Jag hoppas att vi får se gameplay på E3. Jag är jätteförväntansfull inför FO4 men samtidigt kan jag inte bli hajpad på något vis. Givetvis kommer jag spela det men jag känner ändå oro att det inte blir något ordentligt utav det hela. Kanske för många andra spelutvecklare på sistone som lyckats klanta och inte hålla vad de lovat.
Nu såg vi inte någon ordentlig gameplay så jag kan bara gå efter grafiken/animationer. Vissa scener verkar häftigare än andra men jag var inte allt för imponerad. Nu snackar jag inte om antalet polygoner men animationerna såg oerhört medelmåttiga ut?
Åter igen, inte en dealbreaker för mig och jag hoppas jag har fel. Vi får väl se på E3, förhoppningsvis!