Idé för Spy (TF2)
Jag har en idé för Spies i Team Fortress 2. De borde få en snapper (istället för sapper) som gör att de kan ta över en Sentry Gun (istället för att ha sönder den) så att den blir Spyens Sentry Gun och pepprar ner alla fiender.
Men det ska ta ett tag för Spyen att ta över den, så det ska inte vara lätt.
Det skulle jag tycka vara skitroligt!
Vad tycker ni om den idén? Har ni några andra idéer?
Tror att vi får vänta 1,5 år innan den sista updaten kommer tror jag iaf kanske mer t.o.m
Visst är alla idéer bra men en Spy ska kunna ta över en Sentery gun måste ju Enginner:en få en slags värmesökande som hittar spys, ungefär.
Asså man måste hela tiden jämna ut spelet så att alla classer är bra och dåliga mot andra om du förstår.
Jag tror att Valve har minst flera miljoner olika valmöjligheter för nya vapen m.m. Men det är svårt.
Själv så tror jag att Heavyn kommer få "Järnknogar" som ger typ 200 % crit eller något.
Men det ska bli roligt att se.
http://images.totalgamingnetwork.com/images/resized%20spy.jpg
Det är en mysko bild
http://images.totalgamingnetwork.com/images/resized%20spy.jpg
Det är en mysko bild
http://www.onlinegamer.se/2008/07/17/aven-valve-lurades-av-fa...
Falsk!
hejsanhejsanhejsan
Nja... Skulle nog sabba spelet. Soldaten skulle behöva en nedgraddering dock... den är alldeles för bra.
Hehe den har ju redan fått en nedgraddering
Demoman och Soldier hade väl typ 56 stycken raketer/granater tror jag först. Sen sänkte dom.
Men jo jag tycker faktist att Soldier har en stor kapacitet att kunna döda alla klasser.
Tror att det inte kommer komma så mycket till just hans Raketvapen. Kanske värmesökande eller 50 % crit?
Tror dom hade 8 raketer i varje magasin med, vilket var extremt mycket. Jag anser iaf att Soldier är den mest overpowered klassen i spelet. :P. ALla andra klasser har en stor svaghet.
Medic - Svaghet: i strid
Heavy - Svaghet: rör sig långsamt med minigun, blir väldigt utsatt på öppna banor. (främst för snipers, spies, pyros, m.m)
Spy - Svaghet: också en stor svaghet i öppen strid.
Pyro = Svaghet: Har svårt att slåss från långa avstånd. Funkar bara på mid- eller short range. Annars är det bara att göra reträtt.
Scout - Svaghet: scouts är jävligt bra mot allt nästan, men mot en pyro dör dom som en sten.
Sniper - Svaghet: spies... och nära strider med fiender.
Och så vidare. Men Soldier... dom har ingen svaghet... Inte som jag sett iaf.
Jag har en idé för Spies i Team Fortress 2. De borde få en snapper (istället för sapper) som gör att de kan ta över en Sentry Gun (istället för att ha sönder den) så att den blir Spyens Sentry Gun och pepprar ner alla fiender.
Men det ska ta ett tag för Spyen att ta över den, så det ska inte vara lätt.
Det skulle jag tycka vara skitroligt!
Vad tycker ni om den idén? Har ni några andra idéer?
Testa Fortress Forever så har du den funktionen.
(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.
Tycker jag inte. Är fortfarande lätt att döda en pyro. Bara att hålla avstånd. Jag tycker pyro är perfekt. Det enda som pyro snäppet bättre är att han får critical när han kommer bakom dig. Men det går ju att undvika. Gillar du inte pyron så kan du ju spela på servrar som förbjuder bonusvapen. Själv tycker jag pyron är perfekt.