Vinn exklusivt Playstation 4!
Blev det fel någonstans, var ju bara 19 frågor.
20 frågor?
19 för min del.
En fråga ströks, ska uppdatera nyheten!
Vad var det för fråga som ströks?
Var ett syftningsfel
Inte vi, men vi kan färger.
Ska man vara riktigt krass så stämmer det inte till 100% vilket fick mig att undersöka de andra alternativen i nästan en timme, det var svårt att hitta av en ganska uppenbar anledning, men annars är frågan en no brainer, jag har kuggat på lite för många kuggfrågor genom åren så jag har en tendens att trippelkolla allt, jag skyller på skolgången med alla sina lömska test fulla med kuggfrågor.
%&"#¤
Fråga 9 är alla svarsalternativ fel.
Reagerade också på det. Den lär nog strykas, men svarade med det "närmsta" alternativet så länge. Får en känsla av att man blandat ihop två specifika spel...
Räknar FZ originalet som en "variant" i fråga 7? Chansade på att man inte gör det...
Blev det fel någonstans, var ju bara 19 frågor.
20 frågor?
19 för min del.
En fråga ströks, ska uppdatera nyheten!
Vad var det för fråga som ströks?
Vem är du, vem är jag ?
Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.
Måste man gilla FZ på facebook när man svarat färdigt ?
Nope! Även om vi såklart uppskattar det
Asså va?? Läste igenom "rätt" svar på frågorna nu.
Fråga 1: Jag valde AIK-svaret för att det finns inte GRÖN i djurgårdens färger ( vilket är i playstations första logga)
Fråga 6: Jag fick det till 5st version av psp, länk: http://en.wikipedia.org/wiki/PlayStation_Portable
Fråga 8: Det fanns väl visst en ps1 gitarr? länk:
http://www.theisozone.com/downloads/playstation/psx-isos/guit...
Red ut. Är jag helt efterbliven eller hur ligger det till?.
Jag hade tydligen fel på två frågor - 6 och 8. I båda fallen vill jag nog hävda att det är frågorna det är fel på.
Jag var i Hong Kong i slutet av 90-talet och spelet Guitar Freaks med tillhörande gitarr fanns "överallt"! Att spelet inte släpptes här borde väl inte ha någon betydelse?
Enligt Wikipedia finns det 5 st olika PSP-varianter?
Edit: Bara 17 frågor kvar redan innan eventuella problem nämnda ovan?
Jag hade tydligen fel på två frågor - 6 och 8. I båda fallen vill jag nog hävda att det är frågorna det är fel på.
Jag var i Hong Kong i slutet av 90-talet och spelet Guitar Freaks med tillhörande gitarr fanns "överallt"! Att spelet inte släpptes här borde väl inte ha någon betydelse?
Enligt Wikipedia finns det 5 st olika PSP-varianter?
Edit: Bara 17 frågor kvar redan innan eventuella problem nämnda ovan?
Samma dilemma för mig. Tycker det är verkligen konstigt. Ni måste se över dessa frågor då dem inte stämmer.
Asså va?? Läste igenom "rätt" svar på frågorna nu.
Fråga 1: Jag valde AIK-svaret för att det finns inte GRÖN i djurgårdens färger ( vilket är i playstations första logga).
Vänta nu...Du valde AIK som har noll av dom färgerna som finns i Playstation logan istället för Djurgården som har tre färger gemensamt?
Sen så tänkte jag att dom var ute efter den ''första'' logan: http://www.logodesignlove.com/images/evolution/playstation-lo...
Fick bara fel på psp frågan, hittade 5:I :I eller hur räknade ni?