LittleBigPlanet 3
Media Molecule har lämnat sitt flaggskepp. Men istället för att sjunka tar sig nya förmågor an LittleBigPlanet. Resultatet är strålande, så länge det varar.
#media-molecule, #sumo-digital
3/5 och det är inte Frost som recenserar O_O... Fz's 3a mästare.
Tycker det är lite väl hårda tongångar här inne för ett spel som är så bra att man vill ha mer?
Blir iaf ett givet julklappsinköp till tjejen, och mig.
3 av 5 är dåligt för att vara LBP. Blir nog ett köp men kommer vänta. Hoppades på en uppföljare som skulle leverera.
PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U
Men man kan göra en dinosaurie pistol som skjuter dinosaurier.
Det borde per automatik ge minst 4/5.
6/5 om du frågar @wildthing.
Man bryter betygsskalan en gång när det var oerhört välförtjänt (Jurassic Park: The game, SOLKLAR 6 av fem FZ) så blir man kallad "oseriös"!
Men det gör inget, jag har ett nytt jobb nu, jag behöver inte er!
Videomupp
Jag kommer vänta, spelet har inte sin fulla potential för oss singleplayerspelare utan användarskapade material
Fast de har ju flyttat över allting från Little Big Planet 1 & 2, så det finns redan mängder av spelarskapat innehåll redan från dag ett.
Det hade jag missat! Då ska jag leta på en förhandsbokning
| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |
Jag kommer vänta, spelet har inte sin fulla potential för oss singleplayerspelare utan användarskapade material
Fast de har ju flyttat över allting från Little Big Planet 1 & 2, så det finns redan mängder av spelarskapat innehåll redan från dag ett.
Det hade jag missat! Då ska jag leta på en förhandsbokning
Jag kanske bör tillägga att jag inte har sett några spelarskapta banor med egna ögon, så jag kan förvisso inte bekräfta personligen att de faktiskt finns där ännu. Jag kikade dock dagen innan spelet släpptes officiellt, så det kan hända att jag bara var för tidigt ute.
Ville bara få det sagt så jag gör mig fri från eventuella felaktigheter.