Blizzard erkänner misstagen med Diablo 3
Det är jäkligt synd att auktionshuset inte fungerade. Det löste nämligen ett jättestort problem för den här typen av spel. En konstant ström av pengar till utvecklaren så att det blir viktigt för de att spelarna fortsätter att spela deras spel långt efter att de köpt dem. Men auktionshuset påverkade tyvärr spelet i mycket högre grad än vad som är ok.
Som det är nu tror jag att det är omöjligt att räkna hem pengar för content-patcher utanför expansioner. Vi hoppas på deras fortsatt goda vilja. Jag tvivlar inte på att de vill och försöker, men pengar hade kunnat innebära att fler personer jobbade på utvecklingen av content-patchar (vilket bör innebära mer och bättre innehåll).
De får väl börja sälja hattar antar jag!
Det är jäkligt synd att auktionshuset inte fungerade. Det löste nämligen ett jättestort problem för den här typen av spel. En konstant ström av pengar till utvecklaren så att det blir viktigt för de att spelarna fortsätter att spela deras spel långt efter att de köpt dem. Men auktionshuset påverkade tyvärr spelet i mycket högre grad än vad som är ok.
Som det är nu tror jag att det är omöjligt att räkna hem pengar för content-patcher utanför expansioner. Vi hoppas på deras fortsatt goda vilja. Jag tvivlar inte på att de vill och försöker, men pengar hade kunnat innebära att fler personer jobbade på utvecklingen av content-patchar (vilket bör innebära mer och bättre innehåll).
De får väl börja sälja hattar antar jag!
Jag tror inte Blizzard har ont om stålar direkt...
Det är jäkligt synd att auktionshuset inte fungerade. Det löste nämligen ett jättestort problem för den här typen av spel. En konstant ström av pengar till utvecklaren så att det blir viktigt för de att spelarna fortsätter att spela deras spel långt efter att de köpt dem. Men auktionshuset påverkade tyvärr spelet i mycket högre grad än vad som är ok.
Som det är nu tror jag att det är omöjligt att räkna hem pengar för content-patcher utanför expansioner. Vi hoppas på deras fortsatt goda vilja. Jag tvivlar inte på att de vill och försöker, men pengar hade kunnat innebära att fler personer jobbade på utvecklingen av content-patchar (vilket bör innebära mer och bättre innehåll).
De får väl börja sälja hattar antar jag!
Hade gått att lösa på en massa olika sätt. Olika utseenden för samma rustning man hittade genom loot, t.ex. Det påverkar inte spelet i sig ett dugg och kunde säkert dra in en massa stålar.
GG Blizzard. Tog lite tid för dom att erkänna men det är ett steg åt rätt håll.
Tycker väl ändå de erkännde när de tog bort AH. Man behöver inte ha alla ursäkter på papper jämt.
Själv så tycker jag Diablo 3 är ett riktigt mysigt spel. Spelar det varje dag och jag älskar hur det utvecklats till något bra från den dagen det släpptes. Reaper of Soul är riktigt nice och jag hoppas verkligen dom bygger ut det med mera saker, framför allt MINST 1-2 expansioner till...
1# FZ Troll
Det är jäkligt synd att auktionshuset inte fungerade. Det löste nämligen ett jättestort problem för den här typen av spel. En konstant ström av pengar till utvecklaren så att det blir viktigt för de att spelarna fortsätter att spela deras spel långt efter att de köpt dem. Men auktionshuset påverkade tyvärr spelet i mycket högre grad än vad som är ok.
Som det är nu tror jag att det är omöjligt att räkna hem pengar för content-patcher utanför expansioner. Vi hoppas på deras fortsatt goda vilja. Jag tvivlar inte på att de vill och försöker, men pengar hade kunnat innebära att fler personer jobbade på utvecklingen av content-patchar (vilket bör innebära mer och bättre innehåll).
De får väl börja sälja hattar antar jag!
Annars kan man ju göra som utvecklarna bakom Path of Exile: man gör spelet så bra att folk slänger pengar efter en trots att spelet är helt gratis och allt man kan köpa är helt kosmetiskt, förutom lagringsutrymme (vilket är VÄL tilltaget även för de som spelar gratis).
Det är jäkligt synd att auktionshuset inte fungerade. Det löste nämligen ett jättestort problem för den här typen av spel. En konstant ström av pengar till utvecklaren så att det blir viktigt för de att spelarna fortsätter att spela deras spel långt efter att de köpt dem. Men auktionshuset påverkade tyvärr spelet i mycket högre grad än vad som är ok.
Som det är nu tror jag att det är omöjligt att räkna hem pengar för content-patcher utanför expansioner. Vi hoppas på deras fortsatt goda vilja. Jag tvivlar inte på att de vill och försöker, men pengar hade kunnat innebära att fler personer jobbade på utvecklingen av content-patchar (vilket bör innebära mer och bättre innehåll).
De får väl börja sälja hattar antar jag!
Annars kan man ju göra som utvecklarna bakom Path of Exile: man gör spelet så bra att folk slänger pengar efter en trots att spelet är helt gratis och allt man kan köpa är helt kosmetiskt, förutom lagringsutrymme (vilket är VÄL tilltaget även för de som spelar gratis).
Minst sagt. Har lagt när över 6000kr på det spelet, och har cirka 1800 timmar klockade
Det är jäkligt synd att auktionshuset inte fungerade. Det löste nämligen ett jättestort problem för den här typen av spel. En konstant ström av pengar till utvecklaren så att det blir viktigt för de att spelarna fortsätter att spela deras spel långt efter att de köpt dem. Men auktionshuset påverkade tyvärr spelet i mycket högre grad än vad som är ok.
Som det är nu tror jag att det är omöjligt att räkna hem pengar för content-patcher utanför expansioner. Vi hoppas på deras fortsatt goda vilja. Jag tvivlar inte på att de vill och försöker, men pengar hade kunnat innebära att fler personer jobbade på utvecklingen av content-patchar (vilket bör innebära mer och bättre innehåll).
De får väl börja sälja hattar antar jag!
Annars kan man ju göra som utvecklarna bakom Path of Exile: man gör spelet så bra att folk slänger pengar efter en trots att spelet är helt gratis och allt man kan köpa är helt kosmetiskt, förutom lagringsutrymme (vilket är VÄL tilltaget även för de som spelar gratis).
Minst sagt. Har lagt när över 6000kr på det spelet, och har cirka 1800 timmar klockade
Måste erkänna att jag har försökt tycka om PoE men det har aldrig klickat. Det blir till att harva vidare i Sanctuary tills Grim Dawn släpps på allvar.
"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."
Det är jäkligt synd att auktionshuset inte fungerade. Det löste nämligen ett jättestort problem för den här typen av spel. En konstant ström av pengar till utvecklaren så att det blir viktigt för de att spelarna fortsätter att spela deras spel långt efter att de köpt dem. Men auktionshuset påverkade tyvärr spelet i mycket högre grad än vad som är ok.
Som det är nu tror jag att det är omöjligt att räkna hem pengar för content-patcher utanför expansioner. Vi hoppas på deras fortsatt goda vilja. Jag tvivlar inte på att de vill och försöker, men pengar hade kunnat innebära att fler personer jobbade på utvecklingen av content-patchar (vilket bör innebära mer och bättre innehåll).
De får väl börja sälja hattar antar jag!
Annars kan man ju göra som utvecklarna bakom Path of Exile: man gör spelet så bra att folk slänger pengar efter en trots att spelet är helt gratis och allt man kan köpa är helt kosmetiskt, förutom lagringsutrymme (vilket är VÄL tilltaget även för de som spelar gratis).
Minst sagt. Har lagt när över 6000kr på det spelet, och har cirka 1800 timmar klockade
Shit vad sjukt. Du har spelat det spelet i över två månader.. Totalt
Det är jäkligt synd att auktionshuset inte fungerade. Det löste nämligen ett jättestort problem för den här typen av spel. En konstant ström av pengar till utvecklaren så att det blir viktigt för de att spelarna fortsätter att spela deras spel långt efter att de köpt dem. Men auktionshuset påverkade tyvärr spelet i mycket högre grad än vad som är ok.
Som det är nu tror jag att det är omöjligt att räkna hem pengar för content-patcher utanför expansioner. Vi hoppas på deras fortsatt goda vilja. Jag tvivlar inte på att de vill och försöker, men pengar hade kunnat innebära att fler personer jobbade på utvecklingen av content-patchar (vilket bör innebära mer och bättre innehåll).
De får väl börja sälja hattar antar jag!
Annars kan man ju göra som utvecklarna bakom Path of Exile: man gör spelet så bra att folk slänger pengar efter en trots att spelet är helt gratis och allt man kan köpa är helt kosmetiskt, förutom lagringsutrymme (vilket är VÄL tilltaget även för de som spelar gratis).
Minst sagt. Har lagt när över 6000kr på det spelet, och har cirka 1800 timmar klockade
Shit vad sjukt. Du har spelat det spelet i över två månader.. Totalt
Det har blivit ett beroende och en daglig ritual, haha
Felet med AH var att spelets loot system var centrerat runt att AH fanns. Nästan alla drops var ren skit för annars skulle AH bli överflödat med bra saker och ingen skulle vilja handla där för mer än småslantar på sin höjd för det skulle vara för lätt att få gear då utan att handla på AH samt utbud/efterfrågan av items på AH i sig.
Det är jäkligt synd att auktionshuset inte fungerade. Det löste nämligen ett jättestort problem för den här typen av spel. En konstant ström av pengar till utvecklaren så att det blir viktigt för de att spelarna fortsätter att spela deras spel långt efter att de köpt dem. Men auktionshuset påverkade tyvärr spelet i mycket högre grad än vad som är ok.
Som det är nu tror jag att det är omöjligt att räkna hem pengar för content-patcher utanför expansioner. Vi hoppas på deras fortsatt goda vilja. Jag tvivlar inte på att de vill och försöker, men pengar hade kunnat innebära att fler personer jobbade på utvecklingen av content-patchar (vilket bör innebära mer och bättre innehåll).
De får väl börja sälja hattar antar jag!
Annars kan man ju göra som utvecklarna bakom Path of Exile: man gör spelet så bra att folk slänger pengar efter en trots att spelet är helt gratis och allt man kan köpa är helt kosmetiskt, förutom lagringsutrymme (vilket är VÄL tilltaget även för de som spelar gratis).
Minst sagt. Har lagt när över 6000kr på det spelet, och har cirka 1800 timmar klockade
Shit vad sjukt. Du har spelat det spelet i över två månader.. Totalt
Undrar vad du isåfall säger om mina 1150+ dagar played i WoW
haha, tyckte jag hade mycket med 200+ i vanilla, det minska snabbt när det blev mindre krävande att raida i BC
Vad var det som var så jättefel med AH igentligen?
Som de sa i filmen, det visade sig att spelarna satt mer i AH än i själva spelet, och det var aldrig tanken.
Vilket inte var så konstigt då det inte fanns någon som helst belöning för att pressa vidare. Drop raten var så låg för att AH inte skulle svämma över av saker, vilket kanske var en bra ide på pappret, men istället blev chansen att hitta bra legendarer istället nästan obefintlig.
Synd, Blizzard borde förstått att man inte kan ta bort moroten i ett spel som Diablo. Mängden legendarer som droppade var det som gjorde D2 roligt i längden (förutom de som var intresserade utav PvP). Dom gjorde dubbelt fel när mängden legendarer i sig reducerades till en bråkdel av D2, och dessutom fick randomstats, vilket i sin tur gjorde att en legendar på hundra ens var något att ha.