Super Smash Bros – nya karaktärer har läckt
Varför gillar man Smash bros?
Därför att det är sjuk kul att spela med andra, även normalt lugna personer brukar "tagga" till efter någon match :)!
Eller rättare sagt, för att det är det bästa fightingspelet som någonsin släppts?
Everybody needs help.
Varken Lucas... eller Ness? :''''''''''''''''''''(
Ja nu är videorna borttagna pga copyright claims från Nintendo. Vilket i princip bekräftar att de var legit.
Varken Lucas... eller Ness? :''''''''''''''''''''(
Det ryktas om DLC. Vi får se.
Sjukt överskattat spel. Hoppas Nintendo går i konkurs.
Så du hoppas flera hundratals(tusentals..?) människor ska bli arbetslösa, unga så som gamla ska inte längre få spela sina mest älskade spel genom tiderna och att ej längre få hoppas på ett nytt Metroid, att få se nya Zelda laddas upp på tv skärmen. Det du hoppas för är ren ondska, jag vill inte ha illa åsikter men jag måste säga jag hoppas ondskan tar dig och dina möjligheter att förmedla fler negativa/dumma förhoppningar.
FUBAR
Kära FZ-community
Kan vi inte bara allihop komma överrens om att sluta formulera rent subjektiva åsikter som sanningar? Här följer förslag på hur ovanstående inlägg kunde blivit mer meningsfullt:
"Jag är inte så förtjust i smash, det känns alltid så överhypeat av fans. Har aldrig hittat något som intresserar mig hos Nintendo alls egentligen."
"Jag tycker spelet verkar överskattat baserat på vad jag sett av det. Nintendo har fortfarande inget spel som intresserar mig."
Inte så svårt, inga tår trampade på, uppfattad mognad högre, ingen risk för trollanklagelser, trevligare community, osv.
Intressent fråga. Varför gillar vi saker? Varför gillar vi musik? Hur kan man gilla en tavla? Varför gillar vi en färg?
Tack för dagens svampfilosof.
Många saker du undrade över dock?
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
Mer subjektivt gnäll utan substans.
Tycker Nintendo ska ha en eloge för både Smash Bros och Mario Kart. Två spel som är enkla att lära sig men med stort djup. Jag vägrar tvingas lära mig hundra olika kombinationer för att skjuta en eldboll, kass design i mina ögon. Racingspel är överhuvudtaget inte min grej men 4-spelare Mario Kart är lysande.
Intressent fråga. Varför gillar vi saker? Varför gillar vi musik? Hur kan man gilla en tavla? Varför gillar vi en färg?
Tack för dagens svampfilosof.
Många saker du undrade över dock?
Min goda herre missade poängen.