Nya Dragon Age-filmen lägger fokus på dina fiender
Drakar, demoner och mer mänskliga hot vill se dig död i Dragon Age: Inquisition.
#dragon-age-inquisition, #bioware
Någon som kan summera Dragon Age 2's story?
Jag spelade ALLA DLC'er i Origin, vad hände med Morrigan och Flemeth?
Vet att Flemeth är med i tvåan, och nu ser jag Morrigan i trean.
Du hinner spela igenom innan trean släpps
vägrar starta tvåan.
Löjligt taggat!
Tycker flamen kring DA2 är väldigt överdriven, det är absolut värt att spela igenom. Det är väl just att Da:O var grymt bra och nytt koncept och då blir det lätt att tvåan får svårt att konkurrera.
Dragon age 2 är ju helt jävla sämst. Oavsett uppföljare eller ej. DA2 var som ett dåligt jävla skämt, nu är det bara jävligt dåligt.
Dragon age 2 är ju helt jävla sämst. Oavsett uppföljare eller ej. DA2 var som ett dåligt jävla skämt, nu är det bara jävligt dåligt.[/quote]
Trams! Du har antagligen bara spelat trippel A spel om du tycker det är sämst, visst är det inget vidare bra spel, men ett hyggligt rpg är det trots allt och resor bättre är skräp som Risen exempelvis.
Gillar annars vad jag såg av alpha gameplayen, med både taktiskt och mer actionbetonade strider man kan växla mellan de som man vill, massvis med vapen, skills, crafting och annat gott. När de dessutom sa att den senaste genomspelninget tagit 150 jävla timmar, gick det nästa i byxan på mig. Med dlc's lär det komma upp i över 200 timmar och det var fan inte igår man fick ett story drivet rpg med sån längd alltså. Tror exempelvis DA2 tog dryga 25, ME3 mellan 35 och 40 för att jämföra. Här snackar vi BG2 längd.
Hype hype hype!
Dragon age 2 är ju helt jävla sämst. Oavsett uppföljare eller ej. DA2 var som ett dåligt jävla skämt, nu är det bara jävligt dåligt.
Trams! Du har antagligen bara spelat trippel A spel om du tycker det är sämst, visst är det inget vidare bra spel, men ett hyggligt rpg är det trots allt och resor bättre är skräp som Risen exempelvis.
Hype hype hype![/quote]
Det är inget trams. Det är min åsikt och vi är flera att dela den. Sedan så har du även fel om mitt spelande. Så även om Risen, Risen är ett bra rollspel.