Spelhösten 2014
Solnedgången över Los Santos. Ett Paris där revolutionens vindar blåser. En oändlig galax med äventyr. Spelhösten kommer att bli fantastisk.
#destiny, #bungie, #tecmo, #massive-chalice, #broken-age-2, #double-fine-productions, #middle-earth-shadow-of-mordor, #nintendo, #the-creative-assembly, #alien-isolation, #driveclub, #gearbox-software, #2k-australia, #telltale-games, #the-evil-within, #assassins-creed-rogue, #assassins-creed-unity, #insomniac-games, #sunset-overdrive, #dead-rising, #bayonetta, #sledgehammer-games, #halo-combat-evolved-anniversary, #halo-2, #halo-3, #halo-4, #the-crew, #ubisoft, #sony, #sumo-digital, #media-molecule, #dragon-age-ii, #dragon-age-inquisition, #project-cars, #slightly-mad-studios, #world-of-warcraft, #team-meat, #super-meat-boy, #the-binding-of-isaac, #star-citizen, #elite-dangerous, #obsidian-entertainment, #hotline-miami, #jonathan-blow, #dennaton-games, #myst, #the-witness, #gta-v-2
Hotline Miami 2, The Binding of Isaac Rebirth och Game of Thrones är det som jag finner intressant.
Skulle vilja se Crawl på listan också.
Humor att CoD har 0 röster, i skrivande stund.
Väldigt mycket jag ser fram emot i höst. Valde Beyond Earth, Pillars of Eternity och Shadow of Mordor, men DA 3, Destiny, Hotline Miami 2, Far Cry 4, Borderlands 3, Dreamfall, GTA V, Game of Thrones... ja ni fattar - jag är taggad.
Oj, lite förvånad att Dragon Age har så många röster efter allt klagande i kommentarerna på varenda nyhet om spelet.
Det är alltid de missnöjda som hörs mest.
Var är Forza Horizon 2?
Det känns väl som att ganska solklart rejält bör vara med??
Man får ju hoppas att det inte är för att det skulle bli fler Xbox One-exklusiva på listan då, eller nåt sånt löjligt.
Det är iaf nästa stora exklusiva titel till Xbox One, och att det inte är med får väl ses som extremt märkligt. . . Kan jag nog tycka
Det är ju DEFINITIVT även en högprofil-titel, dessutom finns Driveclub med (som nog får det svårt att knäcka Horizon 2, trots äckligt snygg grafik).
Personligen ser jag iaf fram emot flera av titlarna i listan! Plus då Forza Horizon 2. Fyfan vilken spelhöst det blir!
Jag är en dåre, men jag ser mest framemot "CoD:AW" faktiskt. De andra spelen till PC köper man på kommande reor.
Även om jag inte tror att Wasteland 2 kommer att vara mitt favoritspel när året är slut (det kan mycket väl stå mellan Pillars of Eternity och Dragon Age: Inquisition, i alla fall i rollspelsväg) så är jag lite förvånad över att det överhuvudtaget inte är med på listan.
Å andra sidan hade jag väl förmodligen missat ännu flera, ännu populärare spel om jag skrivit listan, så jag kan ha överseende. Den här gången.