Battlefield: Hardline bekräftat
Viscerals tjuv- och polistolkning av Battlefield är officiell - avtäcks på E3.
#visceral-games, #battlefield-hardline-5
Jag har så svårt att hypa inför detta spel när jag bara ser det som ett led i utvecklingen för EA att maximera sin profit. Det kan nog bli helt ok, men jag ser ingen passion eller orginalitet. Som någon sade: sedan när slogs poliser på ett slagfält? Tjuvar med stingers?
I don't know. Blir bara deppig tbh
Om man tittar på bilderna på vapnen och fordon så ser det ju inte så jättekonstigt ut. Allt från baseballträn till taser och stingers. I kriget med ha och bandidos för typ 15 år sen så avfyrades en granatgevär eller om det var ett pansarskott in i ett hus.som tur var så hade inte skytten gjort lumpen och fattade inte att granaten hade en armeringssträcks så den satte sig bara i dörren. Så visst kan bovar ha bra elkraft. Jets verkar inte finnas men däremot transporthelikoptrar som användes i Sverige för ett tag sen i ett visst rån. Och det var bara i Sverige. Finns ganska spektakulära sammandrabbningar vid rån. Jag tror att det blir en frisk fläkt i bf. Lirat alla bf sen 1942 släpp 2002.
Battlefield - DayZ hade varit ballt.
Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år