Kör F1 2013 gratis i helgen
Codemasters lockar med gratishelg och muskulös rabatt på det senaste F1-liret.
Ja det här kanske man borde testa faktiskt? För att bilda sin egen uppfattning och så. Rimligt pris också om man skulle gilla. Det var med gratishelg de fick min köpa CoH2 de sluga rackarna. Riktigt länge sen jag spelade F1 spel, jag var ju en riktig racer förr i tiden med 600 timmar Race 07 exempelvis.
Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.
Kommer lätt att köra i helgen. Den som vill får gärna lägga till mig i steam, där jag heter erazer75, så kan vi ta några race. Skriv dock gärna att ni är härifrån så att man vet
För att du får så många friends requests annars eller?
Öh nä, sorry tänkte inte så långt där... trött efter en veckas jobb
Nothing is Power without Control
När vi är inne på köptips så tycker jag att ni bör kika på Segas humble bundle-bundle! Bland annat TOtal War och Company of Heroes.
www.humblebundle.com är adressen
Ja det här kanske man borde testa faktiskt? För att bilda sin egen uppfattning och så. Rimligt pris också om man skulle gilla. Det var med gratishelg de fick min köpa CoH2 de sluga rackarna. Riktigt länge sen jag spelade F1 spel, jag var ju en riktig racer förr i tiden med 600 timmar Race 07 exempelvis.
Ja det var något liknande för mig i timmar men dock med ToCa race driver 3. Hade så många roliga race med Renault Clios, där det vid mållinjen bara var några hundradelar mellan pallplatserna
Men F1-spel är ju alltid så svåra ju...
Finns assists att ha på (abs, traction control m.m)
Jo, men det är ju ungefär lika coolt som att åka cykel med stödhjul
Sant, men spelar du med annat än ratt/pedaler så är det rätt svårt utan tex traction control...jag kör dock med 360 pad och inga hjälpmedel. Svårt men det funkar rätt bra när man vänjer sig att vara mjuk på gaspedalen ur kurvorna..
Dräller spelet fortfarande av buggar och sparfilskrasher?
Inte för mig iaf, funkat fint både sp och mp än så länge
Men du kanske menar däck/depåstoppsbuggar som varit? Vet ej då jag inte kört så långa lopp än