Minecraft till IOS drog in en hel del pengar i julhandeln
Tycker minecraft kan ta och uppdateras till xbox 360 med, av att döma när man spelar så sitter den fast i typ 1.5 eller 1.6..
Dom sket i att uppdatera minecraft verkar det som för det ska släppas till xbox one. Nu vet jag med att det inte är själva mojang som har hand om xbox versionen utan någon annan
Synd bara att pocket edition suger jämfört med pc versionen.
Kanske för att pocketversionen köra samma race som pc versionen, den började där minecraft var på pc i början och fortsätter frammåt, samma gäller xbox versionen.
Xbox började väl vid Beta 1.7?
Synd bara att pocket edition suger jämfört med pc versionen.
Kanske för att pocketversionen köra samma race som pc versionen, den började där minecraft var på pc i början och fortsätter frammåt, samma gäller xbox versionen.
Xbox började väl vid Beta 1.7?
ja, men dom kör ändå samma race, beta till full version. Och står det dock still av någon anledning.
Köpte dock Minecraft: Pocket edition (android) som en liten spelklapp till mig själv. Installerade det sen både på smurfplattan och smartfånen.. Slutade med att styvsyrrans ena grabb lade beslag på min surfplatta (trots att han hade fått xbox 360+minecraft i julklapp) och att vi sedan körde local multiplayer i ett antal timmar.