Ny chans - Bli supporter och få FZ-musmattan!
Julen kommer tidigt för alla som vill göra Sveriges bästa spelsajt ännu bättre.
Lovar ni en säsong 3 av Fragzone får ni 300 till.
"When I grow up, I want to be a Blitzball!" -Kid in Kilika
http://alxeskapader.bloggplatsen.se/
Calle du lovade skicka en annan sak till mig, jag sitter vid brevlådan och vakar varje dag. Den har ännu inte kommit, hoppas iaf att tomten kommer.
Ack mitt minne! Men nu får du ju en musmatta, också!
Bannerfri sida? Tacka vet jag Adblock.
Tack för att du väljer att inte stödja oss. Om alla tänkte som du skulle vi behöva låsa artiklar bakom en betalvägg och skippa nya satsningar som Fragzone.
Payer? jag vill gärna pröja, men orka den sidan.
Vi tittar på alternativ, men så jobbig är väl den inte?
Tack för att du väljer att inte stödja oss. Om alla tänkte som du skulle vi behöva låsa artiklar bakom en betalvägg och skippa nya satsningar som Fragzone.
Jag har flera sidor vitlistade, men FZ's placering av annonser stör, därav Adblock. Värst var när (om än?) det to.m placerades reklam i trailers och filmklipp...som inte ens är era egna - där förtjänar FZ inte det minsta stöd och pengar.
Och skippar ni artiklar som innefattar Arnroth eller lägger honom bakom en cementerad betongvägg så släpper jag på Adblock.
Får ni in lika mycket intäkter via reklamen på mobilsajten? Brukar nämligen klicka ner alla rutor så ni ska få en slant
Game long and prosper
Och skippar ni artiklar som innefattar Arnroth eller lägger honom bakom en cementerad betongvägg så släpper jag på Adblock.
Jag gillar faktiskt hans artiklar och mycket av vad han säger stämmer. Sen att stora delar av gamer-communityt befinner sig i "förnekande" är ett problem, och då är det bra att det finns folk som Arnroth och "rör om lite i grytan" då och då.
Jag gillar faktiskt hans artiklar och mycket av vad han säger stämmer. Sen att stora delar av gamer-communityt befinner sig i "förnekande" är ett problem, och då är det bra att det finns folk som Arnroth och "rör om lite i grytan" då och då.
Det råder en delad mening kring det.
musmmattorna slut nu?
Nope, finns kvar!
Fix the game!
Oj, fel forum. Jag menar, fix the videouppspelaren