Trailer för mäktiga, morphande Power Rangers
Videon ledde till att jag letade upp låten på tuben. Det ledde i sin tur till att jag lyssnade på en metallversion av låten som därefter ledde till att jag hittade 2 bra band.
Tack FZ
Kikade serien på Netflix för inte så länge sedan och det är ganska speciellt, men fortfarande underhållande att kolla på bara för en nostalgisk kick!
Videon ledde till att jag letade upp låten på tuben. Det ledde i sin tur till att jag lyssnade på en metallversion av låten som därefter ledde till att jag hittade 2 bra band.
Tack FZ
Vilka band?
Förövrigt verkar det bästa med spelet vara just trailern till det. Inte mycket att hänga i granen (finns säkerligen bättre beat-em-ups till 3DS) här.
They went shopping, now they're rotten.
Dödstraktor. Sveriges hårdaste radioprogram. Måndagar 20 - 21.
Det finns 18 st olika power rangers TV-serier för dom som undrar.
Snarare 17 då det två första serierna "Alien rangers inräknat" hör till samma.
För de personer som känner sig nostalgiska till serien så kommer "Super Megaforce" ha ett "Mega War" där gamla Rangers kommer tillbaka, bland annat Jason David Fank, aka Tommy Oliver, Green och White Ranger. YUM <3
Tack FZ
Vilka band?
Förövrigt verkar det bästa med spelet vara just trailern till det. Inte mycket att hänga i granen (finns säkerligen bättre beat-em-ups till 3DS) här.
Amaranthe som är en lustigt härlig häxbrygd av olika musikstilar och Dream Evil.