Vilket spel?
http://www.webhallen.com/prod.php?id=94146 Bra pris, mycket bra spel.
Edit: jaha, du hade redan spelat det...
Då kan jag rekomendera BF:bad company, 199 spänn på webhallen (om man e medlem iaf)
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett
Assassins creed, halo 3, star wars force unleashed, black site, fifa och nhl 09, cod4, spider-man 3, table tennis, nfs prostreet, forza 2, de flesta GH, oblivion, Soul calibre 4, far cry 2, fallout 3, GTA 4, mirrors edge, sega superstar tennis, burnout paradise och Fable 2. Det var nog alla
The Orange Box (Half Life, Portal & Team Fortress) tycker jag är grymt prisvärd (under 200 kr)
Och varför i helvete skulle man vilja spela dessa spel till 360 i en sunkig konsoll-port?
Sant. Alla spelen i paketet upplevs bäst på PC.
"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine
The Orange Box (Half Life, Portal & Team Fortress) tycker jag är grymt prisvärd (under 200 kr)
Och varför i helvete skulle man vilja spela dessa spel till 360 i en sunkig konsoll-port?
Dålig dag Zelaxe?
Tycker att det är tre bra spel (till ett bra pris) och med tanke på att frågan är postad i Xbox forumet tycker jag nog inte att min rekommendation är obefogad.
Dålig dag Zelaxe?
Tycker att det är tre bra spel (till ett bra pris) och med tanke på att frågan är postad i Xbox forumet tycker jag nog inte att min rekommendation är obefogad.
Det är fem spel
Episode 1 och 2:)
Grymt prisvärt!
Wai