The Division i kvällens Fragzone
Jag kommer inte mer än ett par sekunder in Yt länk?
Youtube vill inte samarbeta med oss, ska se om jag kan hitta ett alternativ.
Supertack Calle Efter ca 23 försök funkade den till sist. Asgarv på introt!
Kunde gått jävligt illa då jag hade munnen full med Te
Får sätta upp varningstext: "Har du té i munnen? Var aktsam, snart blir det skoj"
Vilken server kan man hitta Calle skjutandes på!?
Onlinegamers FZ & PC Gamer-server såklart!
Apropå namnet Gaikai:
http://www.youtube.com/watch?v=T9RdW4O2Zvk
Vad är de för musik i bakgrunden under The Division intervjun ? Är de The Division musik? Påminner mig om filmerna Golden Eye och 5th Element musiken
Sveriges största Hell Let Loose Community - https://hellletloose.se
Deadlock Sverige: Deadlock Sverige
The Division är ett av få spel som så fort det nämns någonting om kan få mig att krypa på alla fyra, tjutandes, dreglandes och skakandes av hype och upphetsning. Typ.
Jodu. Och hoppas de inte spelar bort bollen.
Då blir det nog samma effekt. Fast utan hypen och upphetsningen.
Ni måste fixa eran videoplayer! Försöker hela tiden kolla på fragzone avsnitt men varenda gång så slutar/kraschar den så jag måste ge upp.
Ger upp... gillar inte gnälla men ni måste se till att få ordning på er spelare, varför inte köra ut filmerna via youtube tills ni gjort det.
Jag bytte till en version med lägre bitrate nu, funkar det bättre? Vimeo är ju ändå en hyfsat stor spelare på videomarknaden. Den extra krispiga versionen kan fortfarande ses här.
Youtube har vi kört, men de är väldigt vanskliga. Får de för sig att man använder copywritat material tar de bort filmen, vilket inte är hållbart.
Det är ju inte Youtube som tar bort innehållet om det är upphovsrättsskyddat (vi har ett svenskt ord).
Det är ju de som ni recenserar/förhandstittar som gör det. T.ex Ubisoft, Nintendo, etc.
Snacka med dem.
Förstår inte Calles hat mot kampanjen i BF4. Visst, den hade klyschor runt alla hörn, men enligt mig var det en lagom lång actionpackad och fantastiskt vacker upplevelse för att låsa upp vapen och dogtags till den viktigaste delen - multiplayern.
Mess with the best, die like the rest. ^^
Går inte att kolla på, avbryts konstant.
Har du problem med andra Vimeo-filmer?
Underbart som vanligt, älskade början:) Nu blev jag tack vare detta inslag otroligt nyfiken på The Division. Ska genast kolla upp mer information om vad Malmö gänget jobbar med. Tack för ett fantastiskt program som jag bara vill ha mer av.
Kolla förslagsvis på vår Massive-dokumentär som Christer har skapat.