Star Citizen – reklamfilm för Aurora 2944
Och jag som redan köpt ett vrålåk idag.
Haha ja förra helgen så blev det en Cutlass och en Constellation (Star Citizen - Collectors Edition) och var redan backer sedan Kickstartern, så närmare 400$ är jag uppe i nu och det börjar kännas tillräckligt...
Och jag som redan köpt ett vrålåk idag.
Haha ja förra helgen så blev det en Cutlass och en Constellation och var redan backer sedan Kickstartern, så närmare 400$ är jag uppe i nu och det börjar kännas tillräckligt...
Jag menade IRL
Inte helt omöjligt att jag råkar slinta med kreditkortet och köpa ett digitalt också.
I am the black wizards.
Hade först en Aurora men kunde inte hålla mig och uppgraderade till en Origin 315p istället. Inbillar mig att jag kommer dras mer till exploration än strid. Får väl se. Måste dock erkänna att Auroran är väldigt stilren och snygg. Min budget tillåter ej fler skepp för tillfället men jag planerar att stjäla skogsvildens Constellation vid release
Jag har paxat.
I am the black wizards.
Någon som vet om man kan flyga direkt ut i rymden från planeten eller går det istället över till någon sorts cutscene/loadingscreen?
Cutscene
De har sagt att de kanske kommer att lägga till det i spelet nån gång i framtiden efter att spelet har blivit släppt, så man slipper cutscene.
Och jag köpte mig själv en 315p i somras ska bli kul i dec, då är det dags o testa joysticken o dodgefight!
Har tänkt köra pirat. Men någon som vet hur de kommer göra med spelarens rykte? Är det bara att sluta med det tvärt om man vill bli god eller kommer man behöva jobba upp sitt rykte eller något?
Har tillgång till occulus rift genom skolan, kommer det finnas stöd redan från början?
Tror det ska ha det ja.
Tycker detta ser coolt ut men vad jag stör mig på är när spel/filmer gör så att rymdskeppen och dylikt låter som jetplan i rymden där det som alla vet inte går att höra något.
Kan ifs bli trist om det är tyst hela tiden ^_^
Jag stör mig ibland på samma sak. Ljud färdas som sagt inte så bra i rymden.
Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.
Ni som säger att ni har olika skepp osv. betyder det att ni spela en liten del av spelet eller kan ni bara bläddra bland skepp i någon slags hangar?
Om man redan nu kan köra skeppen lite grann iaf så har jag verkligen missat något.
Corsair TX 850W PSU | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | i5 2500K @3.40Ghz | 2x Corsair VengeanceLP DDR3 CL9 4GB @1600Mhz | MSI R6950 2GB TF III OC CFX
I vanlig ordning rippar FZ en video från dess officiella kanal (naturligtvis lagligen, men...) och speglar på sin egen kanal - och komprimerar i processen sönder videon från 1080p till 720p av någon outgrundlig anledning. Kan ni vara så snälla och lägga av med detta?
Notis till alla läsare - 95% av gångerna en speltrailer länkas av FZ till deras eget YouTube-konto, sök upp den från sin officiella kanal så finnes den i 1080p.
Då ges dessutom tittarstatistiken till det officiella kontot, ni kan ta del av den ofantligt mycket större diskussionen i det kommentarsfältet, samt slutligen ha en chans att få svar av den faktiska utvecklaren.
Här är det gnistrande 1080p-originalet, direkt från källan;
jag fattar inte detta..folk säger dom har skepp och allt möjligt men hur blir et för lilal mig som vill köpa spelet när det är klart för jag inget då eller? ska jag få gå runt ellller
Man får såklart ett skepp att börja spelet med sen får man köpa resten för ingame pengar. Skeppen man köper för riktiga pengar slipper man skaffa ingame senare. Dessutom är det livstids garanti på dem så man kan inte förlora dem i spelet.
I vanlig ordning rippar FZ en video från dess officiella kanal (naturligtvis lagligen, men...) och speglar på sin egen kanal - och komprimerar i processen sönder videon från 1080p till 720p av någon outgrundlig anledning. Kan ni vara så snälla och lägga av med detta?
Notis till alla läsare - 95% av gångerna en speltrailer länkas av FZ till deras eget YouTube-konto, sök upp den från sin officiella kanal så finnes den i 1080p.
Då ges dessutom tittarstatistiken till det officiella kontot, ni kan ta del av den ofantligt mycket större diskussionen i det kommentarsfältet, samt slutligen ha en chans att få svar av den faktiska utvecklaren.
Här är det gnistrande 1080p-originalet, direkt från källan;
Tack för info, tumme upp